غرش دوباره گالاردو …
میهن صنعت: با آغاز عرضه اوراکان، LP620-2 Super Trofeo نیز جایگزین گالاردوهای مسابقهای لامبورگینی میشوند. با این حال اما Reiter Engineering، همکار چندین و چند ساله لامبورگینی در رقابتهای موتوراسپرت، هنوز از این گاو وحشی سنت آگاتا دست نکشیده و هیولایی ب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از «عصرخودرو»، این لامبورگینی مسابقهای جدید، خشمگینتر و وحشیتر از هر گالاردو دیگری طراحی شده و پهنای آن به 2032 میلیمتر رسیده که نهایت پهنای مجاز برای کلاس GT3 است. اجزای فیبرکربنی نیز جایگزین بخشهای آلومینیومی قسمت عقب بدنه شدهاند. رِیتر همچنین برای ارتقای قابلیتهای عملکردی و راندمان پیشرانه، از محورهای بادامک و پیستونهای جدیدی بهره گرفته.