آئودی به Q8 فکر می کند

میهن صنعت : آئودی به ساخت شاسی‌بلند جدیدی به نام Q8 چراغ سبز نشان داده است. این نسخه که یک کراس‌اوور SUV خیلی بزرگ است، ظاهری اسپرت‌تر و جذاب‌تر دارد و برای رقابت با سری 4X4 رنج‌روور کاملا مناسب است.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، بر اساس گزارشات منتشر شده در چند رسانه اروپایی، آئودی از شاسی جدیدی که برای نسل بعد مدل‌های Q7، کاین و توآرگ ساخته شده است، استفاده خواهد کرد. این شاسی از فاصله بین محوری طولانی و آرشیتکت و مهندسی MLB بهره می‌برد. در حال حاضر، مدل‌هایی Q که عدد فرد دارند مثل Q3، Q5 و Q7، SUV های ساده و معمولی هستند و مدل‌هایی که عدد زوج دارند مانند Q2، Q4، Q6 و Q8، مدل‌هایی هستند که ظاهر جذاب‌تری دارند و شکل کلی آنها شبیه کوپه‌های بزرگ است.
نسخه جدید Q8 از سازه‌های آلومینیومی استفاده خواهد کرد که طبق شایعات پخش شده، این سازه‌ها وزن خودرو را نسبت به مدل Q7، 300 کیلوگرم سبک‌تر کرده‌اند. رنج متعددی از موتورهای V6 و V8 بنزینی و موتورهای دیزلی این مدل را تغذیه خواهند کرد.
آئودی در رقابتی آشکار با پورشه، در حال تدارک دیدن نسخه‌های پلاگ-این هیبریدی و RS 550 اسب بخاری نیز هست. آئودی هنوز در حال تدارک دیدن اولین مراحل تولید Q8 است و نمی‌توان انتظار داشت عرضه آن زودتر از سال 2017 اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6183
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه