"میهن صنعت"

آئودی و سردرگمی در طراحی A9

میهن صنعت: آئودی هنوز تصمیم نگرفته است که مدل بعدی بزرگ خود یعنی A9 چه نوع بدنه‌ای داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شایعات مربوط به مدل A9 در این چند سال بسیار زیاد بوده است. عده‌ای می‌گویند که این مدل بهترین آئودی تاریخ خواهد بود و در کلاس خودش فوق‌العاده موفق می‌شود و عده دیگری هم گرچه اعتقاد ندارند این بهترین آئودی است اما می‌گویند که شانس موفقیت آن بسیار بالا است.

ظاهرا باید باز هم منتظر این مدل افسانه‌ای بمانیم زیرا آئودی هنوز برای شکل و نوع بدنه این مدل تصمیمی نگرفته است. رابرت استادلر، رییس آئودی می‌گوید که A9 پتانسیل بسیاری خواهد داشت اگر در بخش خودرهای SUV سایز بزرگ قرار بگیرد.

لوکا دی‌مئو، رییس بخش بازاریابی آئودی هم می‌گوید که مدل‌های اسپرت‌بک یا کوپه به اندازه کافی خلاقانه نیستند تا میزبان این مدل باشند.

دی‌مئو در نمایشگاه دیترویت که اکنون در حال برگزاری است تایید کرد که آئودی در حال بررسی تمام جنبه‌های عرضه و تولید مدل A9 است. طبق گفته او، اگر روزی تولید انبوه این مدل تایید شود، A9 باید به قدری جذاب و قدرتمند و قوی باشد که بتواند به نماینده برند تبدیل شود.

آخرین شایعات خبر از این می‌دهند که این مدل سال 2016 عرضه خواهد شد و یک سدان خواهد بود که روی پلت فرم نسل بعدی مدل Q7 طراحی می‌شود.

البته نباید خیلی به شایعات مطمئن بود. تنها راه‌چاره‌ای که در حال حاضر داریم این است که صبر کنیم و ببینیم آئودی چه غافلگیری بزرگی برای ما در نظر دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=39335
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه