در خانه کشتی آغاز شد؛

آخرین مرحله تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در حال پیگیری است

آخرین مرحله تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های جهانی قزاقستان در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان، آخرین مرحله از تمرینات خود را از دیروز زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و همکارانش آغاز کرده اند.

رضا اطری، بهنام احسان پور، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، رضا افضلی، بهمن تیموری، حسن یزدانی، علیرضا کریمی، علی شعبانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم ۱۰ نماینده کشورمان هستند که مسابقات خود را طی روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهند کرد.

آخرین مرحله از تمرینات آزادکاران تا روز ۲۶ شهریورماه زمان اعزام این تیم به رقابت های جهانی ادامه خواهد داشت و ملی پوشان تا آن زمان، آخرین نکات فنی و تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی مرور خواهند کرد.

برنامه مسابقات آزادکاران کشورمان در رقابتهای جهانی به شرح زیر است:
پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه: مسابقات اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم
جمعه و شنبه ۲۹ و ۳۰ شهریورماه: مسابقات اوزان ۷۰، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم
شنبه و یکشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه: مسابقات اوزان ۶۱، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم

قرعه کشی مسابقات هر وزن روز قبل از برگزاری انجام و کشتی گیران در روز نخست تا فینال رقابت های خود را برگزار می کنند و در روز دوم رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال برگزار می شود.

این مسابقات از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و ۱۸ تا ۲۱ برگزار می شود و ساعت ۱۱ به وقت قزاقستان ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران است./مهر

انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=184886
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه