میهن صنعت:

آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۳ اسفند ۹۲ توزیع می‌شود

میهن صنعت: قائم مقام معاون ترافیک شهردار تهران از پایان ثبت‌نام برای سهمیه دریافت طرح ترافیک سالانه خبر داد و گفت: متقاضیان تایید شده می‌توانند اسفند ماه سال جاری آرم خود را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حجت‌الله بهروز در گفت‌وگویی با بیان اینکه ثبت‌نام برای دریافت آرم‌های طرح ترافیک به پایان رسیده است، افزود: اسامی افرادی که برای دریافت سهمیه طرح ترافیک سالانه اولویت داشتند، اعلام شده و این افراد باید برای انجام کارهای بعدی به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند تا در اسفندماه بتوانند آرم‌های را دریافت کنند.

وی با اشاره به کاهش 25 درصدی میزان سهمیه اختصاصی آرم‌های طرح ترافیک سال 93 بیان کرد: این کاهش ظرفیت مربوط به آرم‌های طرح ترافیک سالانه بوده است اما سهمیه طرح‌های ترافیک روزانه در سال آینده افزایش یافته است.

بهروز افزود: کاهش ظرفیت بیشتر شامل سهمیه ارگان‌ها و سازمان‌ها بوده است و امیدواریم این تعامل با شهرداری صورت بگیرد و تغییر را بپذیرند و از طرح ترافیک به صورت روزانه استفاده کنند.

وی در رابطه با نرخ طرح ترافیک در سال 93، اظهار کرد: هزینه‌ای که اعلام شده، به صورت علی‌الحساب است چرا که شورای شهر هنوز قیمت قطعی آرم‌های طرح ترافیک سال 93 را ابلاغ نکرده است.

وی در خصوص شکل آرم‌های طرح ترافیک سال آینده نیز به ایسنا گفت: در آرم‌های طرح ترافیک سال 93 نمادهای ملی و شهری استفاده شده و طرح کلی کمی به طرح یک گل شبیه و سبز رنگ شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=39655
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه