میهن صنعت :

آزمایش اتومبیل‌های خودران شرکت ولوو در چین

میهن صنعت : در حال حاضر، خبر‌ها حاکی از تست خودرو‌های بدون راننده در خیابان‌های شهر گوتنبرگ کشور سوئد است. اکنون ولوو در حال برنامه‌ریزی برای ارسال 100 دستگاه از این خودروها به کشور چین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در ابتدا این شرکت به تعداد شهر‌هایی که قابلیت اجرای این آزمایش‌ها را داشته باشند، توجه می‌کند. در گام بعد یک سری مذاکرات را مبنی بر وجود زیرساخت‌های لازم برای انجام آزمون‌ها با شهر‌های مورد نظر آغاز می‌کند. هنوز این خودروساز زمان دقیق ارسال این خودرو‌ها را اعلام نکرده است.

دلیل انتخاب چین

در سمیناری که در شهر پکن پایتخت این کشور برگزار شد، ولوو اعلام کرد که حمل‌و‌نقل‌های شخصی به سرعت در حال افزایش است و این چالش را می‌توان به کمک خودرو‌های خودران برطرف کرد. ولوو خواستار تبدیل کشور چین به‌عنوان یک رهبر بالقوه جهانی برای توسعه خودروهای بدون راننده شد. کشور چین بازار بزرگی برای شرکت ولوو محسوب می‌شود، جایی که ولوو سهامداری خودروسازی جیلی را نیز برای خود دارد.

ولوو این ادعا را هم می‌کند که هدف اصلی تولید این‌گونه از خودرو‌ها جلوگیری از تصادفات و حوادث جاده‌ای است. این شرکت همچنین قصد دارد در سال 2017 قبل از اینکه این خودرو‌ها به بازار جهانی عرضه شوند، 100 دستگاه از آنها را در اختیار خانواده‌ها و مسافران قرار دهد تا تجربه استفاده از این فناوری را پیشاپیش در اختیار آنها قرار دهد./فرصت امروز/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=82597
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه