قائم مقام ایران خودرو خبرداد:

آغاز اجرای طراحی پلاتفرم در ایران خودرو

میهن صنعت : قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو اعلام كرد:‌ براساس سند استراتژی و چشم انداز افق 1404، دست كم پنج پلاتفرم ملی شامل دو پلاتفرم برای ایران خودرو هدف گذاری و این امر در هیات مدیره تصویب شده است .

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو درمحصول و كیفیت با بیان این مطلب گفت: با وجود فشارها و محدودیت های تحمیل شده درمسیر حركت خودرو سازی، ایران خودرو در سال جاری، پروژه طراحی یكی از پلاتفرم های جدید تعریف شده خود را به اجرا درمی آورد.

وی تصریح كر: با همكاری مركز تحقیقات و كارشناسان گروه صنعتی ایران خودرو و با استفاده از پلاتفرم های موجود، درسال جاری یكی از پلاتفرم ها با روش باز مهندسی، اجرا خواهد شد.

سلیمانی از مهم‌ترین برنامه های كلان شركت ایران خودرو بعد از سال 92 را تولید و معرفی محصولات جدید، ارایه و تولید اولین محصول از پلاتفرم های خانوادگی ایران خودرو در سال 94 و ارایه و تولید محصول از پلاتفرم های كوچك ایران خودرو در سال 95 عنوان كرد.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو خبر ازتولیدآ‌زمایشی سومین خودروی ملی ایران خودرو به نام دنا از نیمه دوم سال جاری داد وگفت: ‌این خودرو تا پایان سال جاری تجاری سازی و به بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود: این خودرو با تكیه برتوان مهندسی شركت ایران خودرو و بر پایه پلاتفرم ملی طراحی شده و بدون اتكا به منابع خارجی تولید می شود.

 

مهندس سلیمانی با اشاره به این‌كه تولید دنا، حاصل نیم قرن تجربه خودروسازی ایران و همكاری های بین المللی با برندهای معتبر است  خاطر نشان ساخت: خودروی دنا دارای ویژگی های فنی مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و موتور این خودرو از نوع موتور ملی با مصرف سوخت پایین و تمامی استانداردهای ایمنی روز اروپا در این خودرو پیش بینی شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=23182
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه