«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آغاز به کار بزرگترین رویداد صنعت کشاورزی ایران تا ساعاتی دیگر

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد. بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ادوات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های آبیاری در این مارتن بزرگ صنعت کشاورزی ایران دور هم گرد آمده اند تا توانمندی کشور در عرصه تولید، آن هم در شرایط تحریم را به رخ دشمنان این آب و خاک بکشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد. بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ادوات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های آبیاری در این مارتن بزرگ صنعت کشاورزی ایران دور هم گرد آمده اند تا توانمندی کشور در عرصه تولید، آن هم در شرایط تحریم را به رخ دشمنان این آب و خاک بکشند.

مراسم افتتاحیه تا دقایقی دیگر و راس ساعت ۱۱ صبح با حضور مقامات و مسئولان صنعت کشاورزی برگزار خواهد شد.
 
 
 
بر اساس این گزارش در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد شرکت های حوزه ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون حضور داشته و علاقه مندان به این حوزه میتوانند از این سالن بازدید نمایند. همچنین سالن انوری نیز شامل شرکت های تولید کننده ادوات و ماشین آلات و همچنین مکانیزاسیون خواهد بود.
 
علاقه مندان به حوزه تولیدات سیستم های آبیاری نیز می توانند از سالن عطار بازدید نمایند. همچنین سالن بهار و ابوسعید مولوی نیز شامل شرکت های بخش نهاده ها خواهند بود.
 
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد از صبح امروز مورخ ۸ بهمن ماه فعالیت خودرا آغاز و لغایت ۱۱ بهمن به مدت ۴ روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=206962
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه