«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آغاز به کار تدریجی شرکت های خودروسازی در مجارستان

کارخانه های خودروسازی به تدریج در کشور مجارستان فعالیت خود را پس از توقف چند هفته ای به دلیل شیوع کرونا ویروس آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کارخانه های خودروسازی به تدریج در کشور مجارستان فعالیت خود را پس از توقف چند هفته ای به دلیل شیوع کرونا ویروس آغاز می کنند.اقتصاد مجارستان تا حد زیادی به بخش تولیدات خودرو وابسته است.بسیاری از شرکت های خودروسازی با شیوع کووید-19 در مرکز اروپا طی ماه گذشته تعطیل شدند.

کارخانه دایملر که در زمینه تولید مرسدس بنز کلاس A وB مشغول بود، در 22 آوریل فعالیت خود را آغاز می کند و کارخانه تولید پیشرانه نیز از روز گذشته به منظور تامین قطعات خودروهای اروپایی باز شده است.

کارخانه خودروساز ژاپنی سوزوکی نیز قرار است از 27 آوریل راه اندازی شود و دوباره به تولید مدل های ویتارا و سوزوکی سویفت بپردازد. نمایندگی سوزوکی در مجارستان برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات سختگیرانه تری در نظر گرفته است.

گروه خودروسازی PSA نیز از آمادگی کامل برای آغاز فعالیت کارخانه غرب مجارستان در صورت محیاشدن شرایط و کسب مجوزهای لازم خبر داد . این کارخانه PSA پیش از شیوع این بیماری به تولید پیشرانه های دیزلی و بنزینی مشغول بود.

برخی از شرکت های تامین کننده نظیر هانکوک تایر کره جنوبی و دنسو ژاپن کار خود را از سرگرفته اند که در واقع تمامی شرکت های نام برده با رعایت فاصله و اصول بهداشتی به روزهای کاری پیش از کرونا نزدیک شده اند.

تولیدات صنعتی مجارستان طی ماه فوریه پیش از شیوع کرونا و آسیب های اقتصادی آن  حدود 4.1 درصد رشد را تجربه کرده است. براساس گفته ی تحلیلگران، پیش بینی می شود که تاثیرات و خسارات های این بیماری به اقتصاد جهانی و مجارستان درنیمه دوم سال مشخص شود.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194063
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه