به مناسبت عيد فطر

آغاز فروش ويژه عضويت خدمات امدادي 247 از طريق اينترنت

میهن صنعت : مديرعامل سايپايدك از فروش ويژه كارت امداد 247 با هدف جلب رضايت هرچه بيشتر مشتريان گروه سايپا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس مصطفي وحيدزاده ضمن تبريك فرا رسيدن عيد فطر با بيان اين مطلب  اظهار داشت: مشتريان محترم گروه سايپا مي‌توانند  كارت امداد 247 را با 25 درصد تخفيف ويژه تابستان از طريق نمايندگي‌هاي مجاز سايپاو عاملين فروش قطعه در سراسر كشور خريداري نمايند . همچنين با توجه به در پيش بودن موج دوم سفرهاي تابستاني، جهت رفاه حال مشتريان و سهولت در خريد اين كارت  هموطنان عزيز  مي توانند از طريق مراجعه به سايت www.narenjicard.org  بصورت اينترنتي نيز اقدام به خريد نمايند.

وي ادامه داد: سازمان خدمات پس از فروش سايپا همواره راحتي و آسايش مشتريان را در طرحهاي امدادي مد نظر قرار مي‌دهد و در همين راستا ارائه كارت امداد 247 گام بزرگي براي تحقق اين خواسته است.

مهندس وحيدزاده گفت: مشتريان محترم مي‌توانند با تهيه اين كارت، از خدماتي همچون حمل خودروي آسيب ديده به دليل نقص فني و تصادف، راه‌اندازي و رفع عيب خودرو و تعويض زاپاس بهره‌مند شوند.

وي ادامه داد: خدمات مذكور توسط شركت امداد خودروي سايپا به صورت 24 ساعته، 7 روز هفته و بدون محدوديت در تعداد استفاده، قابل ارائه مي‌باشد.

وي همچنين به مشتريان گروه سايپا توصيه كرد قبل از آغاز سفر ضمن رفع ايرادات احتمالي خودرو، نسبت به تهيه اين كارت از روش‌هاي ياد شده اقدام نمايند تا با آرامش خاطر و اطمينان، از تعطيلات خود در كنار خانواده لذت ببرند.

مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: ما در راستای افزایش اطمینان، اعتماد و آسودگی خاطر مشتریان، اين خدمت را تعريف  نموده و با بهره‌گیری از ناوگان مجهز و كاركناني کار آزموده و با تجربه، خدمت مذکور را با برترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن ارائه مي‌دهيم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=54874
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه