میهن صنعت:

آغاز لیگ جهانی والیبال با پیروزی ایتالیا و آمریکا

میهن صنعت: بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال با پیروزی تیم‌های ایتالیا و آمریکا به ترتیب مقابل برزیل و بلغارستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از بامداد امروز (شنبه) در چهار نقطه جهان به طور همزمان آغاز شد.

 

در مهم‌ترین بازی، تیم‌های قدرتمند ایتالیا و برزیل مقابل هم به میدان رفتند. برزیلی‌ها انگیزه زیادی داشتند تا در خانه خود سه امتیا‌ز ارزشمند را به دست آورند، اما بازی خیره کننده ایوان زایتسیف و جبری کوار در تیم ایتالیا موجب شد تا برزیلی‌ها ناکام بمانند. ایتالیا در این بازی با نتیجه‌ سه بر یک پیروز شد.

 

اما در دیگر مسابقه مهم از گروه یک جهانی آمریکا سه بر دو بلغارستان را شکست داد. این بازی نزدیک سرانجام در گیم پنجم و تنها با اختلاف دو امتیاز در مجموع به سود آمریکا به اتمام رسید.

 

آمریکایی‌ها این برد خود را مدیون بازی تماشایی متیو اندرسون و اسپک‌های خیره کننده‌اش بودند.

 

اندرسون به تنهایی در این مسابقه 24 امتیاز به دست آورد و می‌توان گفت که یک ست برده آمریکا را در مجموع به نام خودش ثبت کرد.

 

به این ترتیب بلغارستان هم در خانه خود یعنی شهر وارنا تسلیم شد و تنها یک امتیاز گرفت. آمریکایی ها هم دو امتیاز از این شهر به سوغات بردند.

 

به نقل از ایسنا اما از گروه دوم لیگ جهانی والیبال ژاپن مهمان آلمان بود . آلمانی‌ها در یک بازی برتر سه بر صفر چشم بادامی‌ها را شکست دادند و حریف خود را دست خالی بدرقه کردند.

 

همچنین بلژیک سه بر صفر استرالیا را شکست داد و به یک برد ارزشمند خانگی دست یافت.

 

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که در اردوی تدارکاتی صربستان به سر می‌برد در روز نهم خرداد ماه باید در نخستین بازی خود از لیگ جهانی والیبال 2014 مقابل ایتالیا بازی کند.

 

** نتایج کامل روز نخست لیگ جهانی والیبال

 

– گروه A:

 

* ایتالیا 3- برزیل یک (25-19 ، 27-25 ، 22-25، 25-21 )

 

– گروه B:

 

* آمریکا 3 – بلغارستان 2 ( 19 – 25 ، 22-25، 27-25 ، 25- 19 ، 15-12 )

 

– گروه C :

 

* بلژیک 3 – استرالیا صفر (30-28 ، 25-19، 25-21 )

 

– گروه D :

 

* آلمان 3 – ژاپن صفر (28-26، 25-19، 25- 16)

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48846
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه