میهن صنعت :

آغاز پروژه پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت بانک ایران زمین

پروژه پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین مطابق با استاندارد iso ۹۰۰۱، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون مالی و جمعی از مدیران و پرسنل این بانک آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک با اشاره به آغاز پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد iso۹۰۰۱ در بخش مالی گفت: راهبرد امور براساس چارچوب علمی، معتبر و استانداردهای شناخته شده جهانی، مهمترین عامل در اجرای صحیح و نتیجه گیری مطلوب در سازمان‌های بزرگ است.

پورسعید پیاده سازی استانداردهای جهانی در امور مالی را جزو اصول کار بانکی و مالی دانست و گفت: از تمامی پرسنل می‌خواهم ضمن رعایت چارچوب‌های شناخته شده دو اصل ریسک و سودآوری را در امور محوله و مسئولیت های خود در نظر داشته باشند.

در ادامه مجید رضی‌زاده معاون مالی بانک ایران زمین بزرگترین عامل رشد سازمان را کار تیمی و گروهی دانست و گفت: کار گروهی و هم افزایی که از طریق کار مشترک ایجاد می شود، از عوامل مهم در رشد هر سازمانی است.

وی افزود: خوشبختانه این نگرش و فکر در مدیریت عالی بانک ایران زمین وجود دارد و فضای هم فکری و همکاری روز به روز در حال افزایش است.

رضی‌زاده حرکت به سمت استاندارد سازی را لازمه توسعه سازمان‌های بزرگ دانست و اظهار کرد: رشد و توسعه سازمانی نیازمند حرکت صحیح و از پیش تعیین شده است که لازمه آن پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در بخشهای مختلف بخصوص بخش مالی است.

پروژه پیاده‌سازی مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین به همراه کلاسهای آموزشی آن از ۱۴ دی‌ماه آغاز شد است، که یکی از دستاوردهای آن پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در بخش مالی مطابق با استاندارد iso ۹۰۰۱ و آشنایی همکاران با این سیستم خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=142966
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه