مدیر تعمیرگاههای مرکزی سایپایدک اعلام کرد:

آمادگی تعمیرگاههای مرکزی برای ارائه خدمات به خودروهای جدید سایپا

میهن صنعت: مدیر تعمیرگاههای مرکزی سایپایدک با اشاره به رعایت اصل تکریم مشتریان در تعمیرگاههای مرکزی، از ارائه خدمات با سطح بالا به خودروهای جدید سایپا در این مراکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از عصر خودرو سید عباس میرحسینی، مدیر تعمیرگاههای مرکزی سایپایدک با بیان این مطلب افزود: تعمیرگاههای مرکزی با هدف افزایش رضایت مشتری و رشد کیفی خدمات که منجر به افزایش وفاداری مشتریان به تعمیرگاهها می‌گردد، اقدام به تعریف اهداف و برنامه‌های استراتژیک خود نموده است.

میرحسینی با تاکید بر اهمیت و نقش تعمیرگاههای مرکزی در توسعه و ایجاد دانش، گفت: تعمیرگاههای مرکزی به عنوان مرکز پایلوت جهت اجرای طرح‌های جدید، نقش موثری در جمع‌آوری و ارائه بازخورد به مدیریت‌های سازمان به منظور جاری سازی هرچه بهتر ارائه خدمات در شبکه را بر عهده داشته و به عنوان پشتیبان عملیاتی پروژه‌های تحقق محصول از طریق همکاری چند جانبه با مدیریت‌های طراحی و مهندسی خدمات، بازرگانی، تکنولوژی اطلاعات، آموزش و … نسبت به ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه طرح‌های خدماتی در شبکه اقدام می‌نماید.

وی با اشاره به افزایش نمره رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاههای مرکزی، یادآور شد: برای افزایش رضایت مشتری کارهای مختلفی انجام شده و سعی کردیم سبد خدمتی خود را برای مشتریان تکمیل کنیم. به عنوان مثال در تعمیرگاههای مرکزی بخش خدمات آپشن راه اندازی شده و ارائه خدمات بیمه شخص ثالث نیز در تعمیرگاههای مرکزی انجام  خواهد شد که مکمل گارانتی بدنه خواهد بود. از سوی دیگر،‌ فروش گارانتی بدنه هم به پشتوانه کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان تعمیرگاههای مرکزی از رشد نسبی قابل قبولی برخوردار می‌باشد.

میرحسینی به موضوع تکریم مشتریان اشاره کرد و افزود: همه کارکنان تعمیرگاههای مرکزی با جان و دل در راستای تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا تلاش می‌کنند و تکریم مشتری را در اولویت کارهای روزانه خود قرار داده‌اند. در این راستا همراهی و پشتیبانی مدیرعامل محترم سایپایدک با کارکنان تعمیرگاههای مرکزی قابل قدردانی و تشکر است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=61561
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه