معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

آمادگی کامل تامین و توزیع سوخت در تهران وجود دارد

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران گفت: در تهران آمادگی کامل تامین و توزیع سوخت وجود دارد و اگر شرایط بدتر از وضعیت فعلی نیز باشد، باز هم در استان تهران در هیچ بخشی برای تامین و توزیع سوخت مشکل نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سعید برخوردار با بیان اینکه شرکت پخش فراورده های نفتی یک دستگاه خدمت رسان است که مسوولیت تامین سوخت را بر عهده دارد، اظهار کرد: در استان تهران تامین سوخت در تمام بخش های تجاری خانگی صنعتی برعهده این شرکت قرار گرفته و برنامه ریزی ما برای تامین سوخت ایمن  و به موقع برای کلیه بخش های موجود در این حوزه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت در بخش های مختلف وجود ندارد، تصریح کرد: یکی از موارد لازم برای تحقق جهش تولید تامین سوخت است که برای این مهم نیز تمام اقدامات و تدابیر لازم در استان تهران اندیشیده شده است.

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران با بیان اینکه تامین تمام مایحتاج صنایع، بخش حمل و نقل، تجاری، صنفی و صنعتی را می توانیم انجام دهیم، گفت: ما به عنوان خط آخر توزیع هستیم و برای رسیدن به این مرحله قطعا برای تولید برنامه ریزی شده است.

برخوردار با اشاره به اقدامات وزارت نفت در بخش خدمت رسانی، اظهار کرد: صنعت نفت و وزارت نفت در بخش خدمت رسانی، به وظیفه خود به درستی عمل کرده و به هیچ عنوان در تامین و توزیع سوخت هیچ گاه مشکل نداشته است./ایسنا

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194037
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه