میهن صنعت :

آمریکا، کوبا را هم سر کار گذاشت/ تحریم‌ها به قوت خود باقی است!

میهن صنعت : یک مقام رسمی کوبا اعلام کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کوبا باوجود عادی‌ شدن روابط دو کشور هنوز به قوت خود باقی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، و به نقل از خبرگزاری «شینهوا»، یک مقام رسمی کوبا خواستار برداشته شدن تحریم‌های آمریکا علیه کوبا شد و گفت: تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کوبا هنوز به قوت خود باقی هستند و علیرغم عادی‌ شدن روابط میان این دو کشور، این تحریم‌ها مانع توسعه روابط دوطرفه میان آمریکا و کوبا می‌شوند.

«جوزفینا ویدال» رئیس بخش آمریکای دستگاه دیپلماسی کوبا ادامه داد: علی رغم قدم‌هایی که برداشته شده است، هنوز محدودیت‌های بزرگی وجود دارند که صادرات کالاهای آمریکایی به کوبا را محدود می‌سازند و کالاهای بسیار کمی هم از کوبا هستند که اجازه ورود به آمریکا را دارند. علاوه بر این، هنوز روابط عادی بانکی نیز بین دو کشور ایجاد نشده است.

وی افزود: تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کوبا که بیش‌ از نیم قرن گذشته وضع شده‌اند هنوز هم بر روابط هاوانا با آمریکا و کشورهای دیگر تاثیر خود را دارند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=84309
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه