میهن صنعت :

آیا خون تازه ای در رگ های خودروسازان جاری خواهد شد؟

میهن صنعت : محدودیت های بین المللی و شرایط اقتصاد داخلی چنان گردابی برای صنعت خودروی کشور ایجاد نموده که تلاش ها صرفا برای زنده ماندن و نفس کشیدن بوده و نجات از این مخمصه نیازمند عزمی متفاوت است.

به گزارش میهن صنعت ، محدودیت های بین المللی و شرایط اقتصاد داخلی چنان گردابی برای صنعت خودروی کشور ایجاد نموده که تلاش ها صرفا برای زنده ماندن و نفس کشیدن بوده و نجات از این مخمصه نیازمند عزمی متفاوت است.

در حال حاضر صنعت خودروی کشور آن چنان دچار سردرگمی و گیجی شده که اگر از آن مراقبت نشود ممکن است خسارات جبران ناپذیری را ایجاد نموده و یا حتی برای همیشه در پرتگاه عمیقی فرو افتد.

نفس های این صنعت استراتژیک به گونه ای به شماره افتاده که اگر از آن مواظبت نشود ممکن است دچار ایست قلبی گردد.

و خلاصه اینکه این صنعت همانند بیمار بستری شده در اورژانس می ماند که دچار نفس تنگی ، ضعف بدن و خون ریزی شدید شده و نیازمند اکسیژن و تزریق خون است و از طرفی بانک خون بیمارستان هم، خون مورد نیاز بیمار را ندارد. اطرافیان نگران و مضطرب در راهروی بیمارستان این طرف و آن طرف می روند و از شرایط بیمارستان گله می کنند ولی کسی توجه نمی کند، انگار نه انگار که جان انسانی به خطر افتاده و هر چه می گذرد اوضاع آن وخیم تر می شود. اینان همچنین نظارگر کسانی هستند که بر سر خود می زنند و می گریند و به واسطه همین شرایط نامطلوب، عزیزی را از دست داده و مصیبت زده شده اند.

 

شرایط نابسامان بیمارستان و بی توجهی مسئولین آن از یک طرف و یافت نشدن خون و داروهای تجویزی از طرف دیگر به اضطراب و نگرانی اطرافیان می افزاید و اینکه آیا خون به موقع به این بیمار وصل خواهد شد؟ آیا بیمار زنده خواهد ماند؟ و …

اکنون که صنعت خودروی کشور همانند بیمار اورژانسی به این روز افتاده و نیازمند حمایت جدی است و با مشکلات فراوانی از جمله کمبود نقدینگی که همانند آب حیات می ماند دست و پنجه نرم می کند آیا مورد توجه قرار خواهد گرفت؟ و آیا خون تازه ای در رگ هایش جاری خواهد شد؟ یا  همچنان…
منبع:خبرخودرو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8388
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه