میهن صنعت :

آینده نگری هایی که درست از آب در می آیند

میهن صنعت : آئودی، پورشه و بنتلی باعث شدند گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان بهتر بتواند در سال 2013 پاسخگوی نیاز ثروتمندان جهان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برند آئودی با فروش 1.58 میلیون دستگاه خودروی سواری و شاسی بلند به تنهایی باعث شد که فروش گروه خودروسازی فولکس 8 درصد افزایش پیدا کند. فروش برند پورشه از این گروه خودروسازی با 15 درصد رشد در سال 2013 نسبت به 2012 توانست به رقم 162 هزار و 145 برسد.

تقاضا برای خودروی رودستر باکستر و خودروی اسپورت کایمن در سال 2013 دو برابر شده بود. فروش بنتلی (برند انگلیسی متعلق به فولکس) با 19 درصد رشد به رقم 10 هزار و 120 دستگاه رسید.

فروش خودروهای لوکس و تجملی مخصوص ثروتمندان در سال 2013 رشدی به مراتب بیشتر از رشد خودروهای انبوه بازار داشت. بیشتر تقاضا هم از سوی کشورهای چین، هند و روسیه بود که نسبت به کشورهای غربی رشد اقتصادی بیشتری داشتند.

آلمانی ها به ویژه فولکس واگن این روند را به خوبی از قبل پیش بینی کرده بودند و همین حالا خودروی جدید شاسی بلند بنتلی و خودروی کراس اور جدید پورشه به نام ماکان از راه رسیده اند تا به این تقاضای رو به رشد پاسخ مناسب بدهند. اگر وضع به همین منوال پیش برود فولکس واگن تا سال 2018 به آرزو و برنامه های خود که می خواهد بزرگترین خودروساز جهان شود خواهد رسید.

بازخوردهای خودروی ماکان پورشه و 918 اسپایدر بسیار مثبت بوده و نشان میدهد که هدفگذاری ها و آینده نگری های فولکس واگن درست از آب درآمده اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=37945
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه