آینده ی پورشه در دستان نسخه الکتریکی Mission E
برند آلمانی پورشه برای رقابت در بازار خودروهای الکتریکی و پیشی گرفتن از سایر نسخه های مشابه به دنبال عرضه ی خودروی اسپرت تمام الکتریکی در سال آینده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در واقع، پورشه سود آورترین برند شرکت خودروساز فولکس واگن است و به همین منظور مدیران این شرکت بزرگ قصد دارند تا از طریق سرمایه گذاری و توسعه ی بخش های دیجیتال و الکتریکی در محصولات پورشه، جایگاه خود را در بازار ارتقا دهند.
شرکت خودروسازی فولکس واگن پیش از این با مشکل رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی مواجه شده و هم اکنون به دنبال خسارت های وارده است.
مدیرعامل پورشه در جریان برگزاری 70 امین سالگرد نخستین خودروی الکتریکی در موزه اشتوتگارت عنوان کرد:"فروش محصولات پورشه در سال 2017 به شکل چشم گیری افزایش داشته و هم چنین در بزرگترین بازار های خودرو جهان،چین و آمریکا با استقبال بی نظیری مواجه شده است.
وی در ادامه افزود، تقاضا و فروش بالای محصولات پورشه در سال اخیر سرمایه لازم را برای تولید نسخه ی الکتریکی Mission E فراهم کرده است.
در پایان وی با اشاره به اینکه جهان با سرعت قابل توجهی در حال تغییر است، اذعان کرد:"ما برای در دست داشتن بازار در 70 سال آینده، تمام گزینه های لازم را داریم و در حقیقت آینده ی پورشه وابسته به این محصول الکتریکی است."