میهن صنعت:

ابهامات مهم در قرارداد پولادي و پرسپوليس

میهن صنعت: مهرداد پولادي دفاع چپ ملي‌پوش پرسپوليس که مدت هاست از گفت‌وگو با رسانه ها خودداري مي‌ کند، امروز با اعلام رقم مبلغ قراردادش با پرسپوليس به صدراخبار بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  به نقل از ورزش سه،  اين بازيکن سابق تيم هاي استقلال و تراکتورسازي که در جام‌جهاني يکي از بهترين هاي تيم‌ملي‌ ايران بود در تدارک جدايي و سفر به يک تيم خارجي است. اما هنوز موفق نشده به تيم انگليسي مورد نظرش بپيوندد. با اين حال باشگاه پرسپوليس امروز نام پولادي را در فهرست خود قرار داد. اين در حالي است که پولادي تاکيد دارد قراردادي با باشگاه پرسپوليس امضا کرده که طبق آن در صورت داشتن يک پيشنهاد خارجي بي قيد و شرط از پرسپوليس جدا مي‌ شود. اين همان بند مورد اختلاف اين بازيکن و باشگاه است که در نهايت باشگاه او را به نفع خود تفسير کرده است و نام پولادي را در فهرست بازيکنان امسال قرار داده.

اما اين تنها موضوع في مابين پولادي و پرسپوليس نيست؛ نکته ديگر مسئله رقم قرارداد اين بازيکن است که در استعلام اوليه سازمان ليگ بعد از تغييرات مديريتي 480 ميليون تومان اعلام شده بود. رقمي که به شدت متفاوت با توافق فولادي با پرسپوليس است و البته پولادي با مبلغي نزديک به 2برابر اين رقم با پرسپوليس توافق کرده بود.

در حال حاضر نيز باشگاه پرسپوليس به همان رقم 480 ميليون 20درصد اضافه کرده و 576 ميليون تومان را به عنوان قرارداد امسال اعلام کرده که با توجه به قرارداد ملي‌پوشان ايران اين رقم عجيب و شگفت انگيز به نظر مي‌ رسد. ملي‌پوشان فوتبال ايران در اين فصل بدون استثنا قراردادهاي بالا يک ميليارد تومان با باشگاه هايشان بسته است و قابل باور نيست که آماده ترين بازيکن ايران در جام‌جهاني قرارداد 576 ميليوني داشته باشد.

به گفته يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس، پولادي با توجه به نسخه قراردادي که در اختيار دارد بيش از 3برابر اين مبلغ را، در صورت ادامه همکاري با باشگاه طلب خواهد کرد. او از فصل گذشته طلب زيادي دارد ضمن اينکه پرداخت ماليات هم طبق قرارداد به عهده باشگاه بوده است و با اين وصف پرسپوليس در صورت اينکه قطعا بخواهد با پولادي ادامه بدهد بايد به فکر راضي کردن او باشد. در غير اينصورت پولادي بنابر قراردادي که در دست دارد به تيم خارجي مدنظرش خواهد پيوست.

باشگاه پرسپوليس به نسخه توافقي قرارداد بين پولادي و رويانيان اعتراض دارد اما پولادي با اين شرايط با پرسپوليس قرارداد دوساله بست. امروز عليرضا رحيمي از ادامه همکاري پرسپوليس با پولادي گفته است اما بعيد است که دفاع چپ تيم‌ملي‌ نظرش با رحيمي يکي باشد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=55264
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه