میهن صنعت:

اتفاق عجیب در موزه کوروت و واکنش عجیب تر موزه دار

میهن صنعت: صاحبان موزه کوروت واقع در ایالات کنتاکی آمریکا از حادثه ای که چند ماه پیش برای موزه افتاد به عنوان یک جاذبه توریستی در منطقه استفاده کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  به نقل از مجله ماشین، صاحبان موزه کوروت واقع در ایالات کنتاکی آمریکا از حادثه ای که چند ماه پیش برای موزه افتاد به عنوان یک جاذبه توریستی در منطقه استفاده کردند.
ماجرا از سه ماه پیش شروع می شود که بر اثر نشست زمین، چاله ای به عمق 10 متر درست در وسط تالار اصلی موزه بوجود آمد و به چندتا از خاص ترین کوروت های تاریخ آسیب رساند. بعد از این فاجعه، مدیریت موزه سریعا کوروت های افتاده در چاله را بیرون آوردند و به کمک شورولت آنها را ترمیم کردند و بعد از آن کار فقط مانده بود که خود چاله را درست کنند اما در آن زمان متوجه شدند که تعداد توریست های مراجعه کننده ده ها برابر شده طوری که مردم از سرتاسر آمریکا و جهان به آنجا می آمدند که چاله را ببینند. به همین ترتیب صاحبان موزه تصمیم گرفتند که فعلا دست به چاله نزنند تا زمانی که مردم نسبت به آن بی تفاوت شوند. حال اگر شما به این موزه بروید، می توانید خاص ترین کوروت های تاریخ را در کنار چاله ای به عمق ده متر ببینید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=55586
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه