در سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران

اجراي ده هزار 400 ميليارد تومان طرح

میهن صنعت : ارزش طرح هاي در دست اجراي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران به بيش از 10هزار و 460ميليارد تومان مي رسد.

به گزارش میهن صنعت ارزش طرح هاي در دست اجراي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران به بيش از 10هزار و 460ميليارد تومان مي رسد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت صنعت ،معدن و تجارت به نقل از روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران ،‌ درحال حاضر 19طرح در بخش هاي معدني و صنايع معدني كشور درحال اجرا است كه مجموع سرمايه گذاري ارزي و ريالي آن ها معادل رقم فوق است.
در همين حال تا ابتداي سال جاري بيش از 2200ميليارد تومان سرمايه جذب اين طرح ها شده است.
در اين ميان فولاد با 8 طرح بيشترن تعداد و بالاترين ميزان سرمايه گذاري را به خود جذب مي كند به طوري كه ارزش سرمايه گذاري ريالي آن ها به 1824ميليارد تومان و بخش ارزي آن به 1178ميليون دلار مي رسد.
پس از اين صنعت ،‌ طرح هاي معدني و همچنين امور زيربنايي معادن هر كدام با 4 طرح قرار مي گيرند به طوري كه پروژه هاي معدني هزار و 56ميليارد تومان به صورت ريالي و 233ميليون دلار به صورت ارزي هزينه در بر دارند. از سوي ديگر امور زيربنايي معادن كه طرح هاي زيرساختي براي توسعه را شامل مي شوند معادل 636ميليارد تومان در بخش ريالي و 173ميليون دلار در بخش ارزي سرمايه براي اجرا جذب خواهند كرد.
صنعت آلومينيوم نيز در جايگاه بعدي قرار مي گيرد به گونه اي كه 3 پروژه در اين بخش درحال اجرا است و به ترتيب سرمايه ريالي و ارزي آن ها به بيش از 289 ميليارد تومان و 1189ميليون دلار مي رسد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5714
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه