اجرای سیستم نوین خدمات گارانتی در ایساكو
میهن صنعت : سیستم نوین خدمات گارانتی با هدف جلب رضایت مشتریان در نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل ایساكو در جلسه مشترك مدیران ایران خودرو و ساپكو برای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان ضمن بیان این مطلب، اظهار كرد: با تاكید مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، اجرای بهینه چنین سیستم هایی به منظور تكریم مشتریان از مهمترین برنامه های كاری است، چرا كه آن ها در زنجیره ارزشی گروه صنعتی ایران خودرو نقش عمده ای دارند .
علی نمكین تاكیدكرد: فكر، عملكردو سرمایه نمایندگیها باید معطوف به ارائه بهترین خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو باشد تا آنها هیچ نگرانی از بابت اجرت یا تعویض قطعات درسیستم گارانتی نداشته باشند.
در ادامه این جلسه، كیانوش پورمجیب معاون كیفیت ایران خودرو اظهار كرد: این طرح جزء بهترین فعالیت هایی است كه در سال های اخیر در حوزه خدمات پس از فروش و نمایندگی ها انجام گرفته و در صورت اجرای صحیح، بازدهی بسیار بالایی برای تمامی ذینفعان خواهد داشت.
در پایان شهریار ساطانی، معاون فنی و مهندسی ایساكو نیز در خصوص سیستم نوین خدمات گارانتی گفت: هدف از اجرای این سیستم تسهیل فرآیند گارانتی برای نمایندگان، سازندگان قطعات و در نهایت افزایش رضایت مندی مشتریان است.
وی افزود: این سیستم طی دو سال تلاش مداوم و جلسات مستمر، پایه ریزی و به صورت آزمایشی اجرا شده است و پس از سه ماه آموزش فشرده به تمامی دفاتر منطقه ای آماده اجرای قطعی در سراسر كشور است. موزش آ
گفتنی است در پایان جلسه مدیران و كارشناسان، به بررسی نتایج حاصله از اجرای آزمایشی طرح و بحث و تبادل نظر پیرامون انتقادات و پیشنهادات موجود پرداختند و راهكارهای جدیدی برای بهبود آن تبیین كردند.