براساس مصوبه شورای اسلامی شهر؛

اجرای طرح تامین لوازم خانگی برای افراد نیازمند در شیراز

مدیر عامل موسسه خیریه رهپویان حجت بن الحسن العسکر (ع) گفت: طرح اهدای لوازم و اقلام خانگی به افراد نیازمند از سوی این موسسه در شیراز اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومی این موسسه، سید علی اصغر موسوی افزود: در این طرح مردم می توانند لوازم خانگی که مورد استفاده قرار نمی گیرد را در اختیار نیازمندان قرار دهند.
وی ادامه داد: خانوارها می‌توانند با اهدای لوازم خانگی نو و دست دوم و پوشاک و اقلام مصرفی مازاد خانوار خود در این طرح خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
او اظهار کرد: این لوازم اقلامی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، بخاری، لوازم صوتی و تصویری، فرش، رایانه، کولر، پنکه، آبگرمکن، جارو برقی، موکت، لوازم آشپزخانه و همچنین لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر را شامل می شود.
مدیر عامل موسسه خیریه رهپویان حجت بن الحسن العسکری (ع) افزود: تاکنون افزاد خیر و نیک اندیش بسیاری در این طرح شرکت کرده و توانستند نیازهای اولیه بسیاری از نیازمندان را تامین کنند.
موسوی بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 37360050 و 37360051 تماس حاصل نمایند و یا اقلام اهدایی خود را به دفتر موسسه در شیراز، میدان شهید فهمیده، بولوار احمدی جنوبی، نبش کوچه 17 تحویل دهند.
وی گفت: خیریه رهپویان حجت بن الحسن العسکری (عج) خدماتی همچون پزشکی و بهداشتی، آموزشی، کاریابی، مشاوره ای، فرهنگی و ورزشی، کمک هزینه جهیزیه دختران بی سرپرست، تعمیرات مسکن مددجویان، تامین پوشاک و مواد غذایی به مددجویان خود و دیگر افراد بی بضاعت ارائه می دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=134613
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه