میهن صنعت:

احتمال برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر در جلسه روز یکشنبه

میهن صنعت: عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از احتمال برگزاری انتخابات هیدت رئیسه شورای شهر در روز یکشنبه و احتمال کاندیدا شدن خود برای عضویت در هیئت رئیسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  ابولفضل قناعتی در گفت‌وگویی  درباره زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: احتمال دارد در جریان جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران که طبق روال هر ساله برگزار می‌شود،  از اعضای شورا برای برگزاری انتخابات هیئت ‌رئیسه نظرخواهی شود.

به نقل زا تسنیم وی ادامه داد: در صورتی که همه اعضا موافق باشند انتخابات در همان روز برگزار خواهد شد در غیر این صورت انجام این کار به روز سه‌شنبه و با حضور اصحاب رسانه موکول می‌شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد برای عضویت در هیئت رئیسه کاندیدا شوید، اظهار داشت: انجام این کار به دو عامل بستگی دارد،‌ نخست اینکه ریاست شورا چه کسی خواهد شد و دوم اینکه برای این عضویت متقاضیان دیگری بین دوستان وجود داشته باشد خیر، بنابراین اگر رئیس شورا شخص دلخواه بنده نباشد و بین دوستان افراد دیگری متقاضی این کار باشند بنده به نفع آنها انصراف می‌دهم چراکه حساسیتی در این خصوص ندارم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=57100
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه