میهن صنعت :

احتمال عدم موافقت مجلس با افزایش ۱.۵ برابری مالیات/تعرفه واردات خودرو باید تغییر کند

میهن صنعت : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از احتمال عدم موافقت کمیسیون و صحن از افزایش ۱.۵ برابری مالیات مستقیم خبر داد و گفت: با توجه به وضعیتی که خودروسازان درست کرده‌اند نمایندگان باید فکری به حال تعرفه واردات خودرو کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محسن صرامی در گفت وگو با تسنیم، در مورد مسائلی که روز گذشته در کمیسیون اقتصادی مطرح شد، اظهار داشت: روز گذشته در مورد ماده 2 مالیات مستقیم مباحثی مطرح شد  و با توجه به مخالفت‌های اعضای کمیسیون اقتصادی بعید است افزایش 1.5 برابری مالیات که دولت پیشنهاد آن را ارائه کرده در کمیسیون و صحن رأی بیاورد.

وی در مورد وضعیت قیمت‌هایی که روز گذشته برای خودرو سازان از سوی شورای رقابت اعلام شد، بیان کرد: پس از اینکه دستورالعمل قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت اعلام شد خوروسازان که به دست مردم تبدیل به غول شده بودند با وقاحت تمام اعلام کردند که این نحوه قیمت‌گذاری را قبول ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس که در شورای رقابت حضور دارند با همکاری سایر اعضا باید فکری به حال این وضعیت داشته باشند، گفت: باید نسبت به تغییر تعرفه ورود خودرو به کشور فکر اساسی کنند و نسبت به این کار نیز به نمایندگان تأکید خاص دارم تا این خوردو سازان دست از ظلم به مردم برداند.

وی در پایان درمورد تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت بیان کرد:این مسئله از قبل از سال جدید مطرح بوده و تصمیم خاصی در این مورد اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16432
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه