میهن صنعت:

احضار مدیرعامل فیات از سوی دادگاه آمریکایی

میهن صنعت: یک قاضی آمریکایی به سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر اتومبیل دستور داد در ارتباط با شکایت آتش سوزی یک جیپ که در جریان آن یک پسربچه چهار ساله کشته شد، برای ادای شهادت در دادگاه حاضر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از ایسنا، طبق شکایت مدنی که دو سال قبل از سوی خانواده این پسربچه تنظیم شد، این کودک روی صندلی عقب یک جیپ گراند چروکی مدل 1999 نشسته بود که از عقب خودروی دیگری به آن برخورد کرد و در نتیجه باک خودرو منفجر شد و آتش سوزی عقب خودرو را فراگرفت.

جی کوین چیسون، قاضی دادگاه عالی دکاتور کانتی جورجیا درخواست فیات کرایسلر اتومبیل برای مستثنی کردن مدیرعامل این شرکت از شهادت خارج از جلسه دادگاه را رد کرد و دستور داد مارچیونه برای یک ادای شهادت ویدیویی حاضر شود.

سازمان ملی ایمنی بزرگراه آمریکا و کرایسلر در ژوئن سال 2013 برای 1.56 میلیون دستگاه جیپ شاسی بلند به دلیل خطر آتش گرفتن باک خودرو در صورت تصادف از عقب فراخوان دادند.

این سازمان 51 مورد کشته در ارتباط با این مشکل را شناسایی کرده است.

خودروهای معیوب شامل مدل سال 2002 تا 2007 جیپ لیبرتی و مدل سال 1993 تا 1998 گراند چروکی بودند.

این شرکت حاضر به اظهارنظر در مورد این شکایت نشده و سخنگوی فیات کرایسلر موضع این شرکت در مورد مطمئن و سالم بودن خودروهای جیپ را تکرار کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=62001
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه