مدیرعامل  شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) :

ارائه خدمات جدید در قطار ویژه نوروز 1401 /آخرین افزایش قیمت بلیت مربوط به تیرماه سال گذشته می شود

مدیرعامل  شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ارائه خدمات جدید در قطار ویژه نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، مدیرعامل  شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ارائه خدمات جدید در قطار ویژه نوروز 1401 خبر داد.

محمد درگاهی؛ مدیرعامل  شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت عنوان کرد:  شرکت ما در سال 1390شروع به فعالیت کرده و به عنوان جوان ترین و مدرن ترین ناوگان ریلی وارد شده به کشورهستیم که در قالب قطارهای 5 ستاره نورخدمت رسانی می کنیم.

محمد درگاهی در خصوص شرایط حمل و نقل در شرایط کرونا گفت: بخش گردشگری بعد از شیوع بیماری کرونا متحمل ضرر و زیان زیادی شد اما باتوجه به کیفیت فنی و نوع خدمات موفق شدیم تا ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنیم.

وی افزود: قبل از شیوع سویه دلتا با پروتکل های بهداشتی 50 درصد فعالیت می کردیم و در حال حاضر  با پروتکل 80 درصد مشغول خدمت رسانی هستیم که با توجه به این الزامات، از ابتدای سال 1400 حدود 500 هزار مسافر را جا به جا کردیم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) در رابطه با اهداف این شرکت گفت:  مجموعه ما تلاش می کند تا کلیه ناوگان را با سطح 5 ستاره جا نمایی کند و ضمن جا به جایی مسافر به بخش تکریم و منزلت مشتری با رویکرد گردشگری نیز توجه شود.

وی ادامه داد: مجموعه نورالرضا (ع) فعلا در سه مسیر مشهد، اصفهان و شیراز فعالیت کرده که در مسیر تهران مشهد به صورت 5 ستاره و  شیراز و اصفهان به صورت 4 ستاره خدمت رسانی می کند که تفاوت 4 و 5 ستاره تنها شامل نوع خدمات دهی می شود و ارتباطی با زیرساخت های فنی ندارد.

با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تعامل خوبی داریم و نیازمند حمایت و کمک  این شرکت و سازمان های دولتی هستیم  تا بتوانیم به واسطه رویکرد صاحبان سهام ما در گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان وابسته به بانک سپه  نوع خدمات ترکیبی بخش ریلی و گردشگری را عیان کنیم که البته تحقق این اهداف با حمایت دولت ممکن می شود زیرا در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی کشور محدودیت هایی وجود دارد.

وی افزود: ما همواره در تلاش بوده ایم تا در کنار مردم و دولت باشیم و علیرغم مشکلات مربوط به تورم و محدودیت هایی که صنعت ریلی درگیر آن است صنعت ریلی مسافریدر بخش قیمت مصوب نتوانست ازتیرماه سال 99 براساس شرایط هرساله قیمت های مصوب بلیت را افزایش دهد که این مهم ادامه فعالیت کیفی کلیه شرکت‌های را با مخاطرات زیادی همراه کرده است

محمد درگاهی با تاکید بر این که صنعت ریلی جزو صنایع حمل و نقلی پایدار در جهان است، گفت: صنعت ریلی عملکرد زیست محیطی پایدار دارد و جزو امن ترین سفر ها به شمار می رود البته یکی از اهداف کشورمان توسعه این صنعت امن، ارزان و پایدار بوده و لازمه بقای این بخش تحقق این الزامات است که رفع این محدودیت ها می تواند به  ما کمک کند تا در خدماتی متناسب با شان مشتری و همچنین استانداردهای بین المللی فعالیت کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار میهن صنعت در خصوص آخرین تغییرات قیمت بلیت گفت: آخرین افزایش قیمت بلیت مصوب مربوط به تیرماه سال گذشته می شود و با وجود درخواست و پیگیری های انجام شده و تغییر دولت هنوز مجوزی برای افزایش قیمت ها صادر نشده است .

محمد درگاهی در انتها در رابطه با برنامه های این شرکت برای عید نوروز 1401 عنوان کرد: نوع خدمات ارائه شده برای این ایام بعد از اعلام زمان بندی سفرها توسط شرکت راه آهن امکان تغییر داردو  نوآوری هایی در بخش خدمات ارائه شده در قطار مانند افزایش کیفیت سبد غذایی و مهمان پذیری در راستای تکریم مشتریان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=238579
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه