مدیر برند و بازاریابی پرشیا خودرو:

ارائه خدمات متفاوت پرشیا خودرو به مناسبت روز زن/ میتینگ ب ام و سواران روز جمعه برگزار خواهد شد

شرکت پرشیا خودرو به مناسبت روز زن، جشنواره سراسری فروش زمستانی خودرا با نام " ب ام و شما " آغاز کرده است. این جشنواره که از روز 15 بهمن ماه سال جاری آغاز شده به مدت سه روز و تا تاریخ 17 بهمن 99 با هدف جلب رضایت و خدمت رسانی به تمامی مشتریان، در دفتر مرکزی و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت پرشیا خودرو به مناسبت روز زن، جشنواره سراسری فروش زمستانی خودرا با نام " ب ام و شما " آغاز کرده است. این جشنواره که از  روز 15 بهمن ماه سال جاری آغاز شده به مدت سه روز و تا تاریخ 17 بهمن 99 با هدف جلب رضایت و خدمت رسانی به تمامی مشتریان، در دفتر مرکزی و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در همین رابطه شبنم رفیع نژاد؛ مدیر برند و بازاریابی شرکت پرشیا خودرو به خبرنگار «میهن صنعت» گفت: هدف اصلی ما در نهایت جلب رضایت مشتریان است، از همین رو روز مادر را فرصت مناسبی دیدیم تا با برگزاری این جشنواره فروش خدمات متفاوتی را به مشتریان شرکت پرشیا خودرو ارائه کنیم.
 
 
وی ادامه داد : در این طرح مشتریان میتوانند از خدماتی نظیر خرید اقساطی با شرایطی مناسب، تخفیف های گارانتی و ب اس آی و همچنین تخفیف های خرید اکسسوری و لایف استایل بهره مند شوند.
 
رفیع نژاد با اشاره به مراسم میتینگ بی ام و سواران در روز جمعه گفت : روز جمعه هفته جاری قرار است که دارندگان خودروهای ب ام در شرکت پرشیا خودرو میتینگ دوستانه ای داشته باشند تا به واسطه این دید و بازدید در بسیاری از حوزه ها تبادل نظر داشته باشیم.
 
 
 مدیر برند و بازاریابی پرشیا خودرو داد : در این میتینگ دارندگان خودروهای ب ام و از آخرین خدمات متنوع شرکت پرشیا خودرو باخبر خواهند شد. همچنین در این مراسم به قید قرعه، هدیه نفیسی نیز به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، میتینگ ب ام و سواران روز جمعه در تاریخ ۱۷ بهمن ماه سال جاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و حضور برای عموم آزاد خواهد بود.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207302
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه