میهن صنعت:

ارائه خدمات ویژه و سرویس ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی در پرشیا خودرو

تعمیرگاه ها و نمایندگی های رسمی پرشیا خودرو ملزم به رعایت دستورالعمل بهداشتی و ارائه خدمات ویژه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت پرشیا خودرو در راستای مقابله با بیماری کرونا و کاهش انتشار ویروس کووید19، اقدام به ارائه خدمات ویژه و سرویس غیرحضوری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و نظافتی در نمایشگاه ها و تعمیرگاه های خود نموده است.

شرکت پرشیا خودرو از ابتدای شروع همه‌گیری بیماری کرونا اقدام به ارائه خدمات ویژه و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در تعمیرگاه ها و نمایندگی های رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود نموده است. بر این اساس هنگام پذیرش خودرو برای انجام خدمات تعمیرگاهی ، پرسنل مربوطه با تجهیزات مخصوص، تمام بخش های خودرو را به صورت کامل ضدعفونی می نمایند و نقاط حساس را با کاور های پلاستیکی  پوشانده می شود.

همچنین مشتریان محترم و صاحبان خودرو های ب‌ ام ‌و و مینی می توانند بدون نیاز به حضور در محل تعمیرگاه، درخواست خدمات غیرحضوری با خودروبر نموده و با خاطری آسوده باقی مراحل را به پرشیا خودرو بسپارند. همچنین خدمات در محل مشتریان با رعایت کلیه اصول بهداشتی انجام شده و خودرو در ایتدا و همچنین انتهای انجام خدمات، به طور کامل ضدعفونی و تحویل می گردد.

در سرویس خدمات VIP ، پس از تحویل گرفتن خودرو مشتری توسط خودروبر به تعمیرگاه انتقال می یابد. همچنین مشتریانی که به مراکز خدمات مراجعه نمایند، پس از پذیرش خودرو، توسط خودروهای ضدعفونی شده و با رعایت اصول بهداشتی به مقصد مورد نظرشان انتقال پیدا می کنند.

همچنین شرکت پرشیا خودرو در محل تعمیرگاه مرکزی خود اقدام به ساخت و راه اندازی تونل ضدعفونی مخصوص بدنه خودرو نموده است و خودروها در ایتدای پذیرش و انتهای مرحله ترخیص وارد تونل شده و به صورت کامل ضدعفونی می شوند. نمونه کوچکتر این تونل برای ضدعفونی بدنی پرسنل تعمیرگاهی دفتر مرکزی استفاده می گردد.

علاقه‌مندان و مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به بخش نمایندگان   در سایت Persiakhodro.ir  مراجعه نموده یا با شماره تلفن 4591 (پیش شماره 021 تهران) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199212
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه