در راستای بهینه‌سازی کیفیت خدمات صورت گرفت:

ارتباط حضوری مدیران ایساکو با مشتریان ایلامی

تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای گفتگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگی‌ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، به استان ایلام سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این گروه از مدیران ارشد ایساکو با توجه به تجربه و آگاهی از گلوگاه‌های موجود در شبکه خدمات و قدرت اجرایی و اختیارات خود، این امکان را دارند تا برای نکاتی که باعث بهبود در روند خدمات‌رسانی می‌شوند، راه حل های فوری ارائه کنند.

مقصد این دوره از بازدید شهرهای ايلام، سرآبله و ايوان بوده است و تیم نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی شبکه نمایندگی‌های مجاز این استان نظارت به عمل آورده و ضمن آن با مشتریان گرامی حاضر در تعمیرگاه گفتگو کردند و در خصوص موارد مطروحه اقدامات لازم را به کار بستند.

در بازنگری استراتژی‌های شرکت، تاکید ویژه‌تری بر نظارت مستقیم به نمایندگی‌های سراسر کشور شده است و تیم‌های نظارتی بازدیدهای مدون و هفتگی از شبکه نمایندگی‌های مجاز را در دستور کار دارند

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=126535
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه