میهن صنعت :

ارتقاء فرهنگ عمومي و استفاده از كالاي ايراني ، در رشد توليدات واحدهاي صنعتي مؤثر است

میهن صنعت : مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، ارتقاء فرهنگ عمومي و استفاده از كالاي ايراني را در رشد توليدات واحدهاي صنعتي ، مؤثر دانست .

به گزارش میهن صنعت مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، ارتقاء فرهنگ عمومي و استفاده از كالاي ايراني را در رشد توليدات واحدهاي صنعتي ، مؤثر دانست .

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، عباسعلي وفايي نژاد گفت : فرهنگ استفاده از كالاي توليد شده در كشور بايد نهادينه شود و امروز توليد كنندگان و صاحبان صنايع ، با توانمندي جوانان ايراني و استفاده از فناوريهاي نوين ، بهترين كالا را توليد مي كنند .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران با اهميت خواندن نقش مشاركت مردمي و توسعه و تقويت محصولات داخلي بيان داشت : بهينه كردن الگوي مصرف مردم با افزايش كيفيت كالا بروز خواهد كرد و امروز صاحبان صنايع و توليد كنندگان در خط مقدم مبارزه با تحريم و جهاد اقتصادي قرار دارند و با ارائه كالاي باكيفيت و قيمت مناسب ، ميتوانند در شرايط حساس جامعه ، نقش آفريني كنند .
وفايي نژاد افزود : اكنون در حاليكه كشور با شديدترين تحريمها از سوي آمريكا و ايادي مزدورش مواجه شده ، تنها راه مقابله با اين تحريمها ، استفاده از توليد ملي ، حمايت همه جانبه از كار و سرمايه ايراني است و ايجاد فرهنگ عمومي مصرف كالاهاي داخلي و ارتقاء آن ، در رونق بخشيدن به توليدات واحدهاي صنعتي ، بسيار مؤثر خواهد بود .
وفايي نژاد اظهار داشت : جلوگيري از قاچاق كالا ، تأمين سرمايه در گردش ، حمايت از بيمه هاي كارگري ، موجب حمايت از توليدكنندگان و صاحبان صنايع خواهد شد .

وي تصريح كرد : در سال توليـد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني ، توليد كنندگان بايد از فرصت هاي بوجود آمده نهايت استفـاده را ببرند و در جهت بهبود كيفيت محصولات ، رعايت استاندارد و كاهش قيمت تمام شده كالاهاي توليدي ، تلاش نمايند تا مصرف كنندگان ، به استفاده از كالاهاي ايراني تشويق شوند . وفايي نژاد ادامه داد : حمايت از محصولات داخلي ، موجبات ارتقاء سطح كمي و كيفي توليدات را فراهم خواهد ساخت .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5360
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه