هدف پرشیا خودرو از راه اندازی واحد کلاسیک

ارتقای جایگاه و صیانت از خودروهای کلاسیک ب ام و

شرکت خودروسازی ب ام و یکی از قدیمی ترین خودروسازان آلمان و جهان با قدمتی بیش از یکصد سال است . در کل باید گفت خودروهای ب ام و در ایران یک نوستالژی تمام‌عیار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  شرکت خودروسازی ب ام و یکی از قدیمی ترین خودروسازان آلمان و جهان با قدمتی بیش از یکصد سال است . در کل باید گفت خودروهای ب ام و در ایران یک نوستالژی تمام‌عیار هستند.

زیرا بسیاری از ایرانی‌ها یا خودشان مالک یکی از این خودروها بوده‌اند و یا یکی از دوستان و اقوام شان یک ب ام و در اختیار داشته است . از این رو  ب ام و های آن دوران، حالا بدل به خودروهای کلاسیک ارزشمندی شده‌اند که در میان خودرو دوستان محبوبیت بسیاری دارند .

در بازار جهانی نیز خودروهای کلاسیک ب ام و در همین موقعیت قرار دارند .امروزه خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی در بازارهای اصلی همانند بازار آمریکای شمالی ، انگلستان ، آلمان و ژاپن از ارزش مادی و معنوی زیادی برخوردارند .

پرشیا خودرو با درک این مسئله به حیطه خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی ورود پیدا کرده است و ارتقا جایگاه خودروهای کلاسیک ب ام و، صیانت از آنها و همچنین رفع دغدغه های  مالکان  آنها را در دستور کار ماموریت خود قرار داده است .

به همین جهت این شرکت در حال راه اندازی واحد کلاسیک خود بنام ، پرشیا خودرو کلاسیک است و بزودی فعالیت رسمی  در این خصوص را آغاز خواهد کرد .

با آغاز بکار فعالیت واحد پرشیا  خودرو کلاسیک اطلاعات تکمیلی درباره فعالیت ها و خدمات این بخش از شرکت پرشیا خودرو ،نماینده خودروهای ب ام و ومینی در ایران را منتشر خواهیم کرد .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189897
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه