میهن صنعت :

استخدام فارغ التحصیلان ممتاز ۱۵ رشته در بانک سینا

میهن صنعت : بانک سینا در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ موفق به دریافت مجوز تاسیس گردید. این بانک قبل از این به عنوان موسسه مالی و اعتباری سینا می کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، موسسه مالی و اعتباری سینا در سال ۱۳۶۴ با هدف تامین نیازهای مالی واحد های مختلف تولیدی ، تجاری و خدماتی و خدماتی و جمع آوری سپرده های عمومی در جهت اعطای تسهیلات اعتباری به بخش های مختلف اقتصادی بخصوص بخش تولید ، تاسیس شد و در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۸۰۰ نیروی شاغل به قول ذوالقدر معاون منابع انسانی و امور شعب این بانک ، نخستین بانکی است که به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل مصوب وزرات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبادرت کرده است.

معاون منابع انسانی بانک سینا از استخدام فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهها در ۱۵ رشته خبر داد و افزود فرآیند فعلی استخدام از طریق مراجع زیصلاح صورت میگیرد و افراد میتوانند بر اساس معدل و دانشگاه محل اخذ مدرک در سایت بانک سینا ثبت نام نمایند که بعد از ثبت نام در آزمون های استخدام بانک شرکت میکنند و افراد منتخب به آزمون کمیته استخدام جهت گزینش معرفی میشوند و بعد از آن وارد پروسه کارورزی و آموزش صمن خدمت افراد جدید استخدام میشوند.

معاون منابع انسانی بانک سینا افزود : الویت استخدام در این بانک را افراد دارای مدارک دانشگاهیی از دانشگاههای معتبر با معدل بالا عنوان کرد و افزود: به محض صدور مصوبه مبنی بر جذب نیرو اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48966
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه