سردار مهماندار:

استفاده از سامانه‌های هوشمند در مدیریت ترافیک پایتخت

میهن صنعت : رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در تلاشیم تا با بهره گیری از ابزارهای مدیریت هوشمند ترافیک شهرتهران را مدیریت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار محمدرضا مهماندار در مراسم معارفه خود ربه عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در حوزه ترافیک تهران، یک شهر نیست بلکه می توان وسعت فعالیت در آن را با یک ایران مقایسه کرد.
وی افزود: درحوزه ترافیک هیچ جای ایران همانند شهر تهران نیست و نحوه فعالیت ها درپایتخت بسیار پیچیده است.
رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نظم در حوزه ترافیک را نیاز اصلی شهر تهران دانست و افزود: امروز تهران نیازمند نظم است و اگر می خواهیم در حوزه ترافیک به پیشرفتهای قابل توجهی دست پیدا کنیم باید توجه ویژه ای به حوزه نظم و ترافیک داشته باشیم.
وی با تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی با مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران خاطرنشان کرد: در راهنمایی و رانندگی تهران از جمله فعالیت ها ازعهده یک مجموعه بر نمی آید و برای انجام امور باید نهادهایی همانند قوه قضائیه، قوه مقننه و شهرداری با راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.
رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه یک شهر منظم یافتنی نیست بلکه ساختنی است، گفت: باید به این موضوع توجه شود که برای رسیدن به یک شهر منظم باید اقداماتی دردستور کار قرار گیرد و ما نیز در شهر تهران به دنبال رسیدن به یک شهر منظم هستیم.
وی خواستار همکاری مردم با پلیس شد و بیان کرد: برای مدیریت شهر تهران نیازمند همکاری مردم با پلیس هستیم و اگر کمک‌های مردم نباشد پیشرفتی در فعالیت‌های خود نخواهیم داشت.
به گفته رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ حضور و همکاری مردم با پلیس می تواند در فرایند نظم بخشی به شهر تهران کمک کند.
وی احترام به حقوق شهروندان را یکی از اولویت های اصلی پلیس دانست واظهار کرد: احترام به حقوق شهروندان وایجاد تسهیلات ترافیکی برای شهروندان از جمله مهمترین محورهای کاری ما در پلیس تهران خواهد بود.
رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اطلاع رسانی را عامل ارتقا فرهنگ ترافیک در پایتخت دانست و اذعان کرد: مردم زمانی با پلیس همکاری می کنند که بتوانند اطلاعات مناسبی در حوزه ترافیک داشته باشند.
وی اصلاح رفتار کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی را یکی دیگر از برنامه‌های اصلی پلیس راهور دانست و خاطرنشان کرد: آموزش واصلاح رفتار کارکنان امروز یکی از دغدغه های اصلی ما به شمارمی آید و باید به سمتی پیش رویم که نیروهای ما به حرفه ای گری کامل دست پیدا کنند.
رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به لزوم بهره گیری پلیس از مدیریت هوشمند ترافیک اظهار کرد: باید به سمتی پیش رویم که با بهره گیری از مدیریت هوشمند ترافیک یک شهر منظم را در پایتخت داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=95282
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه