میهن صنعت :

استقبال ایران خودرو و سایپا از سخنان وزیر صنعت

میهن صنعت : تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تولید بیشتر محصول، ارتقاء کیفیت و افزایش خدمات با استقبال خودروسازان داخلی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از سیبنا، تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تولید بیشتر محصول، ارتقاء کیفیت و افزایش خدمات با استقبال خودروسازان داخلی روبرو شد.

براساس گزارشات رسیده رقابت خودرو سازان برای طراحی پلت فرم و تولید خودروهای متنوع این روزها حسابی داغ شده و اخبار منتشره نیز حاکی از آن است که خودروسازان به دنبال تنوع سبد محصولات و تولیدات، گرایش رقابت به طراحی پلت فرم های جدید هستند.

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت در جلسه شورای رقابت تاکید کرد: خودرو سازان باید در کنار تنوع محصول برروی کیفیت تمرکز بیشتری داشته باشند. وی گفت : باید به کیفیت محصول، کاهش آلایندگی، کاهش مصرف سوخت، رعایت استانداردهای جهانی و در راس آنها رضایت مندی مشتری توجه ویژه داشت و باید تولید محصول غیرکیفی را از چرخه صنعت دور کرد.

خودرو سازان داخلی و در راس آنها ایران خودرو و سایپا در این حوزه دست بکار شده و با توجه به تاکید وزیرصنعت، معدن و تجارت علاوه بر افزایش تیراژ تولید، نسبت به افزایش خدمات، کمیت وکیفیت نیز حساسیت نشان داده که این موضوع مجدد توسط متخصصان مورد ارزیابی قرار گرفته و مقررشد تا با شدت بیشتری موارد یاد شده رعایت و درجهت رفاه حال مشتریان دقت نظر بیشتر اعمال گردد.

براساس جداول ارزشیابی کیفی و آمارهای ارایه شده از سوی سازمانهای ذی ربط، علی رغم وجود برخی کاستی ها ، به نظر می رسد با توجه به آمارهای داده شده رضایتمندی مشتریان افزایش یافته و خودرو سازان نسبت به کیفیت رفتار در زمان تحویل و انعقاد قرارداد موفق تر عمل کرده اند.

متاسفانه در این بین برخی افراد غیر کارشناس با انتقادات بی رحمانه و عدم ارایه راهکارهای مناسب در جهت تخریب حرکت کرده و با بزرگ نمایی ، تیشه بر ریشه صنعت خودرو می زنند.

اما علی رغم برخی بی انصافی های موجود و نایده گرفتن دستاورد های کارشناسان داخلی ، مدیران توانمند این صنعت با بی توجهی به این افراد درجهت بهبود کمیت وکیفیت دربخش های مختلف تولید به مشتریان که از سرمایه های اصلی محسوب می شوند تلاش گسترده ای را با توجه به تحریم های موجود انجام داده اند.

عدم تاخیر در واگذاری خودرو، ارتقاء کیفیت و افزایش خدمات با توجه به تاکیدات اخیر وزیر که با استقبال روبرو بوده یکی از دغدغه های عمده در بین مدیران خودروساز است و آنان درصدد هستند که با حمایت همه جانبه نسبت به رفع موانع موجود اقدام کنند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=65649
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه