استقبال خوب از سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی مازندارن+گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ادوات و ماشین‌آلات، نهاده‌ها و سیستم های آبیاری از 2 آبان ماه سال جاری در شهر قائم شهر آغاز و تا 5 آبان ادامه خواهد داشت.

علیرضا عاجزی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق و مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به استقبال خوب مردم مازندران از نمایشگاه کشاورزی قائم شهر گفت : برای هرچه بهتر برگزاری این نمایشگاه طی 4 ماه گذشته برنامه ریزی خوبی صورت گرفت چرا که به واسطه موقعیت جغرافیایی استان مازندران، شرایط آب و هوایی و همچنین وجود باغ‌های مرکبات متعدد در این استان، این نمایشگاه همواره از جایگاه ویژه‌ای بین مردم و بازدیدکنندگان برخوردار بوده است.

مجری برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مازندران ادامه داد : همانطور که انتظار می‌رفت امسال هم این نمایشگاه با استقبال خوبی همراه شد و انتظار می‌رود طی روزهای باقی مانده این استقبال ادامه داشته باشد.

به گزارش «میهن صنعت»، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ادوات و ماشین‌آلات، نهاده‌ها و سیستم های آبیاری به دلیل جایگاه ویژه و حائز اهمیت خود، همواره مورد استقبال خوب تولیدکنندگان مطرح صنعت کشاورزی کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=269510
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه