میهن صنعت:

اسکولاری: برزیلی ها، ما را ببخشید/تمام تلاشمان را برای کسب جایگاه سوم به کار می بندیم

میهن صنعت: لویز فیلیپه اسکولاری سرمربی برزیل خطاب به هواداران تیمش گفت:برزیلی ها، ما را ببخشید و بدانید تمام تلاشمان را برای کسب جایگاه سوم به کار می بندیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تیم آلمان توانست در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برابربرزیل آماری خیره کننده از خود به جای بگذارد و با کسب برتری 7بر1 رکورد پرگل ترین دیدار را در این مرحله در طول رقابت های جام جهانی از ان خود کند.

لویز فیلیپه اسکولاری سرمربی برزیل در این خصوص گفت: چی کسی باید مسئولیت این شکست را بپذیرد،کسی نیست جز من،اما سرزنش این نتیجه مصیبت بار باید بین همه ی ما تقسیم شود،البته کسی که راجع به ترکیب و تاکتیک تیم تصمیم می گیرد من هستم و این انتخاب من است.

وی در ادامه افزود:ما تلاش کردیم بهترین کار را انجام دهیم،اما با تیم بسیار قوی المان مواجه شدیم و نمی توانستیم در برابر آنها عکس العمل نشان دهیم و در عرض 6 الی 7 دقیقه بازی به طور کامل عوض شد،پس از دریافت گل نخست بازی به طور کامل تغییر کردو آلمان ها با کیفیت فوق العاده ای ظاهر شدند،حتی خود آنها نمی توانند بگویند چطور این اتفاق رخ داد چرا که مربوط به توانایی مهارت آنهاست و ما باید به آنها احترام بگذاریم.


به نقل از باشگاه خبرنگاران پیام من به مردم برزیل این است که به خاطر این عملکرد ما را ببخشند و از هوادارنی که با وجود دریافت 7 گل از ما حمایت کردند تشکر می کنم و از همه عذرخواهی می کنم.

از اینکه در فینال نیستیم بسیار ناراحتیم، اما برای جایگاه سوم تمام تلاشمان را می کنیم چرا که هنوز چیزهای زیادی برای بدست آوردن داریم.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=53483
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه