مدیر عامل زامیاد:

اصلاح زیرساختها، استفاده بهینه از منابع و توسعه محصول رمز ماندگاری است

میهن صنعت : مدیرعامل زامیاد اظهار داشت: مدیریت اصولی و نوین ، بهره مندی از نیروهای شایسته و با تجربه و برنامه محوری از اصولی است که باید برای رسیدن به اهداف خود در سرلوحه کار قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس حمیدی مدیرعامل این شرکت در نخستین جلسه درون سازمانی که روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه سال جاری با حضور اعضاء هیئت مدیره، معاونین و مدیران و در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، اصلاح  و توسعه زیرساختهای تولید و استفاده بهینه از منابع و  نیروی انسانی را از عوامل مهم در دست یابی به تولید با تیراژ بالا ذکر کرد و افزود، در این برهه که صنعت خودرو به دلیل مشکلات متعدد داخلی و خارجی در شرایط سخت و دشواری به سر می برد، لازم است تا همه عوامل با ایجاد راه کارهای نو و با همدلی و هم افزائی این شرایط را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی آسیب شناسی در حوزه های مختلف و بهره مندی از شناسائی تهدیها و فرصت ها را لازمه موفقیت در این برهه دانست وگفت :در شرایط فعلی باید نقاط ضعف و آسیب پذیر را در واحدها و بخش های مختلف تشخیص بدهیم و برای استحکام و قوت بخشیدن به نقاط ضعف قدم برداریم.
حمیدی افزایش تولید را از مهمترین برنامه های کاری خود عنوان کرد و اظهار داشت: باید تولید را هدفمند کنیم و با بالا بردن بهروری ، هزینه های تولید را کم کنیم که در این صورت  تهدیدات به فرصت تبدیل شده و بهترین شرایط برای تحقق اهداف شرکت بوجود خواهد آمد.  

مهندس حمیدی، توسعه و بهسازی منابع انسانی را از دیگر عوامل رشد و توسعه سازمان ذکر کرد و تصریح کرد: بایستی منابع انسانی سازمان در کلیه سطوح به این باور برسندکه بقای سازمان در دنیای رقابتی و پیچیده داخلی وبین المللی امروز؛ منوط به خلاقیت و نوآوری همگانی بوده و همه نیروها باید در جهت ایجاد نوآوری و خلاقیت در سازمان کوشش نمایند.

مدیر عامل زامیاد، شایسته سالاری، کارتیمی و گروهی، ایجاد فرهنگ تغییر و بهبود مستمر را، لازمه ایجادهم افزائی، و پرهیز از روزمره زدگی در سازمان ذکر کرد و افزود: باید نوآوری، تصمیم گیری بر مبنای کارکارشناسی، استفاده مناسب از نیروها بر اساس تخصص، تحصیلات و تجربه درتعیین پست ها و مسئولیت ها در بخش های مختلف شرکت به فرهنگ سازمانی تبدیل شود. 

وی توسعه محصول را از الویت های دیگر خود را ذکر کرد و گفت،  حفظ و بقاء سازمان در گرو تولید محصول جدید با توجه به سلائق و نیاز مشتریان است، از این رو  طراحی و تولید محصول جدید را می توان رمز  بقاء و  ماندگاری سازمان دانست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=15771
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه