میهن صنعت :

اظهار نظر، بدون بررسی شایسته نیست/ 14 ماه است منتظر پاسخ خودروسازان هستیم

میهن صنعت : مدير عامل اتحاديه تاكسيراني‌هاي شهري كشور با اشاره به بی‌توجهی خودروسازان به مکاتبات اتحادیه تاکسیرانی بیان کرد: خودروسازان هیچگونه پاسخ مثبتی به مکاتبات این سازمان نشان ندادند و دوستان نباید بدون بررسی از کنار چنین مساله مهمی بگذرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدير عامل اتحاديه تاكسيراني‌هاي شهري كشور با اشاره به بی‌توجهی خودروسازان به مکاتبات اتحادیه تاکسیرانی بیان کرد: خودروسازان هیچگونه پاسخ مثبتی به مکاتبات این سازمان نشان ندادند و دوستان نباید بدون بررسی از کنار چنین مساله مهمی بگذرند.

بابک هاشمی در گفتگو با تین نیوز، با اشاره به اظهارات ارسلان فتحی پور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر آمادگی خودروسازان برای تحویل هر تعداد خودرو گفت: طی 14 ماه گذشته خودروسازان داخلی هیچگونه پاسخ مثبتی به مکاتبات تاکسیرانی نداده اند و دست ما را در توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور بسته اند. از این رو اظهارنظر بدون بررسی، شایسته نیست.

وی افزود: اتحادیه برای نوسازی و توسعه ناوگان تاکسرانی با مشکل اساسی روبرو شده است و اگر دوستان از محل تحویل خودرو اطلاع دارند برای رفع مشکلات کشور، اتحادیه تاکسیرانی را در جریان قرار دهند.

مديرعامل اتحاديه تاكسيراني‌هاي شهري كشور با بیان اینکه بدون واگذاری تاکسی های جدید، خدمات رسانی ممکن نیست، بیان داشت: هدف ما بهره‌مندی مردم از خدمات تاکسیرانی با کیفیت بالا و تامین رضایت قشر ضعیف و زحمتکش رانندگان تاکسی است.

هاشمی با توجه به وسعت جوامع شهری و گسترش روز افزون شهرهای جدید تاکید کرد: بدون تامین ناوگان تاکسیرانی، ایجاد خطوط جدید با کاربری مختلف در سطح کشور و شهرهای تازه تاسیس امکان پذیر نیست. 

وی  با اشاره به سخنان نماینده مجلس مبنی بر مغایر بودن واردات 100 هزار تاکسی خارجی  بدون پرداخت عوارض و گمرکی با موضوع حمایت از تولید ملی تصریح کرد: تاکسی وسیله ای برای خدمات رسانی و تامین رفاه مردم است و  زمانی که تولید کننده داخلی قادر به تامین نیاز کشور نیست باید قانون واردات مربوطه  در جهت مسائل کشوری اصلاح شود.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور درپایان خاطرنشان کرد: درصورتی که خودروسازان داخلی قادر به تحویل وسیله ای مورد تایید سازمان حمل و نقل ترافیک باشند، حساسیتی برای خرید و تامین ناوگان تاکسیرانی از خارج نداریم.   

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16428
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه