«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

اعجوبه رضوانی در راه

اولین تیزر رضوانی تانک 2020 دو ماه قبل منتشر شد و حالا تیزر جدیدی از این خودرو منتشر شده است که نشان می‌دهد به معرفی این محصول نزدیک هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اولین تیزر رضوانی تانک 2020 دو ماه قبل منتشر شد و حالا تیزر جدیدی از این خودرو منتشر شده است که نشان می‌دهد به معرفی این محصول نزدیک هستیم. برخلاف نسل قبلی که بر روی پلتفرم جیپ رنگلر JK سوار شده بود این مدل بر روی پلتفرم رنگلر JL بنا شده است که مشخص می‌کند با یک SUV تمام و کمال رو به رو هستیم. در تیزر منتشر شده می‌توان بخشی از نمای جلو را دید و آن را تحلیل کرد.

کاپوت عضلانی با خطوط برجسته حاکی از آن است که پیشرانه قدرتمندی زیر کاپوت آن نصب خواهد شد. در حقیقت همینطور است و  رضوانی می‌خواهد بر روی این خودرو از پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرچارجر داج چلنجر SRT دمون استفاده کند. این پیشرانه بر روی چلنجر 840 اسب بخار نیرو تولید می‌کند اما قرار نیست این پیشرانه بر روی رضوانی تانک 2020 نیز همین نیرو را تولید کند. این پیشرانه بر روی تانک قرار است بیشتر از 1000 اسب بخار نیرو تولید کند تا این خودرو را تبدیل به قویترین شاسی بلند جهان کند.

 رضوانی قصد دارد در آینده نمونه نظامی تانک را که در مقابل پالس‌های الکترومگنتیک نیز مقاوم هستند عرضه کند. از نظر بیراهه نوردی نیز این خودرو به لطف سیستم تعلیق فاکس ریسینگ و تایر‌های مخصوص یکی از بهترین‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. این خودرو قرار است در زمستان 2020 عرضه شود و خریداران می‌توانند از امروز با 2.500 دلار این خودرو را پیش خرید کنند. قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست اما مدل پایه نسل قبل این خودرو 165.000 و نسخه X 259.000 دلار و نسخه ضد گلوله تاک X نیز 295.000 دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182450
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه