«میهن صنعت» گزارش می دهد:

اعطای جایزه ی ستاره انرژی 2018 به نیسان

شرکت خودروسازی نیسان موفق به دریافت جایزه 2018 ENERGY STAR Partner of the Year-Sustained Excellence (عنوان شریک سال-تعالی پایدار برای برتری در بازده انرژی) از سوی آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی نیسان موفق به دریافت جایزه 2018 ENERGY STAR Partner of the Year-Sustained Excellence (عنوان شریک سال-تعالی پایدار برای برتری در بازده انرژی) از سوی آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا شد.

بنا به اعلام آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا، نیسان به دلیل پیشگامی مستمر در حفاظت از محیط زیست و ساخت محصولاتی با بازده انرژی بالا موفق به دریافت این جایزه با ارزش شد.

لازم به ذکر است که این شرکت ژاپنی برای هفتمین سال پیاپی است که این عنوان را به خود اختصاص می دهد.

این شرکت پرآوازه ی ژاپنی تلاش های زیادی را در راستای کاهش مصرف انرژی انجام داده که از برجسته ترین آن ها می توان به استفاده از فناوری های نوین مانند چراغ های LED، جذب کارمندان خود به مدیریت انرژی و نیز  فرآیند رنگ کردن خودرو سازگار با محیط زیست اشاره کرد.

جایزه  Partner of the Year-Sustained Excellence Awards به سازمان‌هایی اعطا می‌شود که همکاری آنها در کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای از طریق بازده انرژی بیشتر مورد تأیید قرار می‌گیرد.

این برندگان با ایجاد و دست‌یابی به اهداف تهاجمی و به‌کارگیری رویکردهایی مبتکرانه در بازده انرژی انتشار گاز گلخانه‌ای را کاهش داده‌اند.

شرکت خودروسازی نیسان نیز با استفاده از برنامه ی سبز خود توانسته  تا در این راستا حضوری موثر داشته باشد و از سال 2010 این جایزه را از آن خود کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=150953
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه