میهن صنعت:

اعلام آمادگی برای اجرای نرخ جدید اتوبوس از اول اردیبهشت/ به روز رسانی کارت خوان ها با قیمت مصوب 93

میهن صنعت: رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: ما آمادگی اجرای نرخ های جدید اتوبوس را از اول اردیبهشت داریم و در صورتی که دستور جدیدی صادر شود از آن تبعیت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پیمان سنندجی در گفتگویی با اشاره به افزایش کرایه های اتوبوس در سال 93 بر اساس مصوبه شورا گفت: این افزایش به طور متوسط در بخش اتوبوسرانی 20 درصد و زیر نرخ تورم است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص این که احتمال دارد با اجرای فاز دوم هدفمندی قیمت بلیت اتوبوس گرانتر شود گفت: از افزایش نرخ حامل های انرژی در فاز دوم اطلاعی ندارم و نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی در حوزه قیمت های سوخت می افتد بنابراین نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد. اما نرخ های مصوب سال 93 بنا به گفته مسئولان از اول اردیبهشت قابل اجرا است مگر آن که ابلاغ جدیدی به ما شود.

سنندجی اضافه کرد: برچسب های جدید در بدنه اتوبوس ها و ورودی ایستگاهها نصب خواهد شد. همچنین قصد داریم امسال در پایانه ها نیز نرخ ها را نصب کنیم

به نقل از مهر رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد: کارت خوان ها بر اساس نرخ جدید به روز رسانی خواهد شد و ما آمادگی کامل برای اجرای مصوبه را از زمان قانونی داریم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=45151
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه