مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق در گفتگو با «میهن صنعت»:

اعلام حضور 120 شرکت مطرح داخلی و خارجی در نمایشگاه کشاورزی شیراز

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق با اشاره به آخرین جزئیات برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز گفت : تا این لحظه بیش از 120 شرکت مطرح داخلی و خارجی در حوزه های مختلف کشاورزی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق با اشاره به آخرین جزئیات برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز گفت : تا این لحظه بیش از 120 شرکت مطرح داخلی و خارجی در حوزه های مختلف کشاورزی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

علیرضا عاجزی در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» افزود : این نمایشگاه از تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال جاری لغایت 31 اردیبهشت به مدت 4 روز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. تا این لحظه 120 تولیدکننده داخلی و نماینده های شرکت های خارجی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت : بخش عمده ای از مشارکت کنندگان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز در حوزه تولید ماشین آلات، کود، سم و بذر، نهاده ها و همچنین تجهیزات آبیاری و گلخانه ها هستند. همچنین برای حضور پر رنگ تر شرکت های دانش بنیان بخش ویژه ای در نظر گرفته شده است. پارک علم و فناوری استان فارس فضای ویژه ای را در قالب پاویون برای شرکت های دانش بینان رزرو کرده است.

عاجزی ادامه داد : سازمان جهاد و کشاورزی استان فارس حمایت کامل خودرا از برگزاری این نمایشگاه اعلام کرده است. همچنین استاندادری استان فارس نیز با توجه به اهمیت این نمایشگاه، حمایت خودرا از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز اعلام کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق گفت : با توجه به اینکه در حال حاضر در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته ایم، هماهنگی های لازم برای برگزاری این نمایشگاه با فروکش کردن پیک چهارم کرونا درکشور صورت گرفته تا شاهد نمایشگاهی پر رونق باشیم و توانمندی بخش کشاورزی کشور در شرایط تحریم را به رخ بکشیم.

علیرضا عاجزی در پایان افزود : نمایشگاه کشاورزی شیراز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و جزو آن دسته از نمایشگاه های کشاورزی در کشور است که تولیدکنندگان از آن به عنوان یک بازار هدف یاد می کنند چرا که موقعیت استراتژیک نمایشگاه کشاورزی شیراز را فرصت خوبی برای نشان دادن توانمندی و آخرین دست آوردهای تولیدی خود می دانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=209777
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه