میهن صنعت :

افتتاح مرکز ارتباطات بیمه پارسیان

مرکز ارتباطات بیمه پارسیان به منظور ارتباط و پاسخگویی هرچه بهتر با بیمه‌گذاران و مشتریان بیمه پارسیان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،بنابر اعلام بیمه پارسیان، مرکز ارتباطات این شرکت که به نوعی هم مرکز ارتباط تلفنی، پاسخگویی به سوالات بیمه‌ای و هم راهنمای مراجعان بیمه پارسیان است، با نرم‌افزارهای به‌روز و همچنین پرسنل آموزش‌دیده و حرفه‌ای راه‌اندازی شده و از این پس تمامی کسانی که با بیمه پارسیان تماس می‌گیرند با راهنمایی پرسنل این مرکز در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ خود می‌رسند.

هادی اویارحسین عضو هیأت‌‍‌مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان در مراسم افتتاح این مرکز ضمن تأکید بر پاسخگویی و راهنمایی مشتریان و تمام کسانی که در ارتباط با بیمه پارسیان هستند، ابراز امیدواری کرد مسیر پیشرفت و تعالی شرکت با ترکیب فن‌آوری‌های جدید و پرسنل آموزش‌دیده همچنان ادامه داشته و بیمه پارسیان را همواره در جایگاه یک شرکت حرفه‌ای و توانمند در صنعت بیمه کشور حفظ کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=112654
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه