«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

افت قیمت نفت دبلیو تی ای و افزایش بهای برنت

بهای نفت برنت و دبلیو تی ای در روز سه شنبه به دلیل کاهش تولیدات نفت خلیج مکزیک در پی طوفان لورا و مارکو و هم چنین افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اروپا و آسیا معکوس یکدیگر عمل کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت برنت و دبلیو تی ای در روز سه شنبه به دلیل کاهش تولیدات نفت خلیج مکزیک در پی طوفان لورا و مارکو و هم چنین افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اروپا و آسیا معکوس یکدیگر عمل کردند.

شاخص نفت برنت با افزایش 5 سنت به ازای هر بشکه نفت 45 دلار 18 سنت معامله شد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت 9 سنت افت داشته و به 42 دلار 53 سنت در هر بشکه رسید.

استفان اینس، تحلیلگر بازار نفت در این خصوص گفت: جهش تعداد دکل های حفاری آمریکا در هفته گذشته و افزایش شمار مبتلایان به کووید-19تاثیرات منفی بر بازار نفت طی این هفته گذاشته البته تا حدودی تهدید دو طوفان گرمسیری و تعطیلی شرکت ها مانع از کاهش بیشتر شده است.

تولیدات کنندگان تامین بیش از 1.5 میلیون بشکه نفت در روز  را متوقف کردند که این میزان، 14 درصد از کل تولیدات نفت آمریکا است.

یک کارشناس ارشد بیماری های عفونی در روز دوشنبه عنوان کرد که عجله برای تولید واکسن می تواند آزمایش های سایر نامزدهای متعهد و امیدوار را تضعیف کند. تعداد مبتلایان به اروپا افزایش یافته است درحالی که انتظار می رفت روند نزولی به خود بگیرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199962
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه