میهن صنعت :

افزایش سود فولکس‌واگن

میهن صنعت : در فصل نخست امسال شرکت فولکس‌واگن برای نخستین‌بار از ماه سپتامبر میلیاردها یورو برای تامین هزینه رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده اختصاص نداد و این مساله موجب شد سود عملیاتی این شرکت در این فصل با افزایش 4/ 3 درصدی رو به رو شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت فولکس‌واگن در بیانیه‌ای اعلام کرد سود عملیاتی این شرکت از 33/ 3 میلیارد یورو در سال گذشته به 44/ 3 میلیارد یورو(83/ 3 میلیارد دلار) در فصل نخست سال جاری رسیده است. ماتیاس مولر،مدیرعامل فولکس‌واگن، در بیانیه‌ای اعلام کرد:«این شرکت در شرایط دشوار نتایج قابل قبولی را به دست آورده است. 2016 سال تحول برای فولکس‌واگن است و شاهد تحول اساسی در این گروه خودروسازی خواهیم بود.» با این وجود فولکس‌واگن چشم‌انداز خود برای کل سال را تغییر نداد و اعلام کرد درآمد به میزان 5 درصد دچار کاهش خواهد شد و حاشیه سود عملیاتی در محدوده 5 تا 6 درصد از درآمد خواهد بود./دنیای اقتصاد/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=85344
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه