«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

افزایش صادرات و تولیدات خودرو در کره جنوبی طی ماه مارس

صادرات، تولید و فروش خودرو در کره جنوبی طی ماه مارس افزایش داشته اگرچه در این ماه شیوع کرونا ویروس در آمریکا و اروپا گزارش نشده بود. به نظر می رسد که تاثیرات منفی شیوع این بیماری در ماه آوریل مشخص شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صادرات، تولید و فروش خودرو در کره جنوبی طی ماه مارس افزایش داشته اگرچه در این ماه شیوع کرونا ویروس در آمریکا و اروپا گزارش نشده بود. به نظر می رسد که تاثیرات منفی شیوع این بیماری در ماه آوریل مشخص شود.

وزیر صنعت و تجارت این کشور در این خصوص عنوان کرد:تولیدات خودرو در ماه مارس به نسبت سال گذشته 6.3 درصد رشد داشته و به  369,165 دستگاه رسیده است. از دلایل اصلی آن می توان به افزایش روزهای کاری نسبت به سال قبل و همچنین معرفی مدل هایی جدیدی از سوی برخی از خودروسازها نظیر نخستین شاسی بلند جنسیس و سدان  G80 و هم چنین شاسی بلند XM3 رنو-سامسونگ اشاره کرد.

فروش داخلی خودرو به دلیل افت 70 درصدی مالیات رشد 10.1 درصدی را ثبت کرده و نمایندگی جنرال موتورز کره جنوبی اعلام کرده که فروش شاسی بلند تریل بلیزر در مقایسه با فوریه رشد 424 درصدی داشته است. برندهای آلمانی نظیر ب ام و و مرسدس بنز نیز در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 افزایش 56 درصدی را تجربه کردند.

صادرات نیز به رکود 21.900 دستگاه رسیده که به نسبت مدت مشابه در سال گذشته 1.3 درصد افزایش داشته است.صادرات به آمریکای شمالی، خاورمیانه و اقیانوسیه طی ماه مارس به نسبت سال 2019  به ترتیب 19.5، 34.5 و 8.3 درصد رشد را ثبت کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193891
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه