افزایش میزان تولید خودرو در كشور

میهن صنعت : معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هر چند كه در ماه های اخیر تولید خودرو در كشور روند كاهشی داشته است، اما با تدبیر دو خودروساز بزرگ كشور از ماه آینده تولید روزانه بیش از سه هزار خودرو را در دستور كار قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محسن صالحی نیا افزود: مسئولان دو شركت ایران خودرو و سایپا اعلام كرده اند كه با وجود مشكلات تحریم، از مرداد ماه سال جاری به طور متوسط روزانه بیش از یك هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در هر كدام از این شركت ها تولید خواهد شد.

به گفته وی، تولید یك دستگاه خودرو سواری به طور متوسط به بیش از یك هزار و ۲۰۰ قطعه لوازم یدكی نیازمند است و تامین این میزان قطعات در شرایط فعلی نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

به گزارش ایرنا، معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری كرد كه با انجام تمهیدات لازم، خودروسازان داخلی بتوانند به روند افزایش تولید خود ادامه دهند.

وی افزود: در صورتی كه دو خودروساز بزرگ كشور تولید خود را به بیش از سه هزار دستگاه افزایش دهند با تولید خودروسازان دیگر، میزان تولید خودرو كشور در مرداد ماه سال جاری به بیش از سه هزار و ۵۰۰ دستگاه و در شهریور ماه سال جاری به بیش از چهار هزار و ۵۰۰ خودرو افزایش می یابد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21875
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه