میهن صنعت :

افزایش همکاری شرکت های آلمانی با قطعه سازان ایرانی

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت نمایشگاهی بین‌المللی نوژن پویان آلمان از افزایش همکاری‌های شرکت‌های نمایشگاهی بین‌المللی آلمان با قطعه‌سازان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، واردات صرف انواع کالاها و محصولات به جمهوری اسلامی ایران، طبق تصمیم دولتمردان و مسئولان ارشد نظام، ممنوع شده و این مهم تنها در صورت انتقال دانش فنی از کشور خارجی و تصمیم طرفین برای همکاری مشترک با محوریت تولید و صادرات امکان‌پذیر است.

 

فادی قدوره، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی بین‌المللی نوژن پویان در حاشیه برگزاری نشست بررسی نخستین سمپوزیوم و نمایشگاه ماشین سازی، ماشین ابزار و تجهیزات فلزکاری در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره اینکه آیا این شرکت به جز بحث بازاریابی و فروش محصولات خود، تصمیمی برای همکاری‌های مشترک با جمهوری اسلامی و به‌خصوص با استان آذربایجان شرقی دارد یا خیر، با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری (AMB2016) در تهران افزود: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه، بازاریابی و فروش صرف قطعات و ماشین‌آلات خودمان نیست بلکه برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای افزایش سرمایه‌گذاری‌های مشترک با ایران می‌دانیم.

وی افزود: در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا از این روش برای توسعه مناسبات اقتصادی و همکاری‌های مشترک خود و به‌خصوص مشتری‌یابی در نمایشگاه‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند.

او با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه، آخرین فعالیت ما در کشور ایران نخواهد بود، تصریح کرد: ما خواهان افزایش فعالیت‌های مشترک خود با ایران هستیم و با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، جمهوری اسلامی ایران را به مکانی برای ملاقات‌های بین‌المللی تبدیل می‌کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاهی بین‌المللی نوژن پویان، قطعه‌سازان آذربایجان‌شرقی نیز از قطعه سازان پرآوازه هستند و شرکت‌های قطعه‌سازی آلمانی همکاری خود با شرکت‌های آذربایجانی را نیز افزایش خواهند داد.

به گزارش ایسنا نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری (AMB2016)، دهم تا دوازدهم خرداد ماه 1395 در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) برگزار می‌شود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=84640
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه