میهن صنعت :

افزایش وام تاکسی های فرسوده

میهن صنعت : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: با توجه به آخرین مصوبه ای که 14 مهر 92 ابلاغ شده میزان کمک بلاعوض دولت برای خودروهای تاکسی فرسوده از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: اجرای طرح زوج و فرد که از 9 آبان ماه جاری آغاز شده و تا پایان امسال نیز ادامه خواهد داشت، با همكاری پلیس راهور به تایید رسیده و علاوه بر تاكسیها و آژانسها برای وانت بارهای درون شهری كه تحت پوشش سازمان تاكسیرانی هستند مجاز خواهد بود.

رضا قاسمی فر تاکید کرد: در طرح مذکور تنها اتوبوس ها، تاکسی ها، آژانس ها و وانت بارهایی كه علائم برچسب و كد آرم روی خودروی آنها نصب شده اجازه عبور از مسیرهای مذکور را خواهند.

رضا قاسمی فر در ادامه با اشاره به اینکه خودروهای تاکسی بالای 10 سال، فرسوده محسوب می شوند، گفت: این طرح شامل تاکسی های مدل 1381 به پایین می شود و بر این اساس هم اکنون تعداد تاکسی های فرسوده قابل تبدیل شهر کرمانشاه حدود یک هزار و 500 خودرو است.

وی یادآورشد: میزان تسهیلات برای خودروی جایگزین تیبا، وام های 10 میلیون و 12 میلیون تومان از بانک های انصار و صادرات است و برای خودروی جایگزین ام وی ام 530 نیز وام 20 میلیون تومانی از بانک صادرات در نظر گرفته شده است.

به گفته قاسمی فر ثبت نام از پنجم آبان آغاز شده است و متناسب با تکمیل ظرفیت، ثبت نام به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: با توجه به آخرین مصوبه ای که 14 مهر 92 ابلاغ شده میزان کمک بلاعوض دولت برای خودروهای تاکسی فرسوده از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان افزایش یافته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29114
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه